News Flash:

10 alimente care iti provoaca foame si te determina sa te ingrasi

2 Februarie 2016
746 Vizualizari | 0 Comentarii
Daca vrei sa slabesti, evita aceste alimente care iti maresc mai mult senzatia de foame.

Sucurile

”Cu toate ca sucurile si detoxifierea cu sucuri sunt foarte populare in prezent, procesul prin care sunt obtinute duce la eliminarea celor mai satioase elemente- fibrele”, explica nutritionistul Janel Funk. ”In acest fel, ramai cu o bautura care contine calorii si creste nivelul de zahar din sange, ducand apoi la o scadere a acestuia si crescand senzatia de foame”, mai spune aceasta. Studiile au aratat ca senzatia de satietate nu creste in cazul consumului de sucuri, prin urmare ar fi mai bine sa consumati apa pentru sete si hidratare si fructele ar fi mai bine sa le mancati intregi, potrivit gandul.info.

Iaurturile degresate

”Cu toate ca iaurtul este prezentat ca un aliment foarte sanatos, de fapt depinde ce varianta alegi pentru a-ti tine de foame”, spune Kayleen St. John, dietetician la Institutul Natural Gourmet.

Un iaurt cu fructe obisnuit are in jur de 150 de calorii, 6 grame de proteine, 1,5 grame de grasimi si in jur de 25 de grame de zahar. Cantitatea mare de carbohidrati si continutul mic de grasimi cu siguranta nu vor elimina foamea. Drept alternativa, alegeti un iaurt grecesc care are de doua ori cantitatea de proteine si adaugati fructe proaspete, alune si seminte pentru a adauga fibre si antioxidanti.

Ce mananci cand ti se face foame seara. Reteta recomandata de Carmen Bruma

Albusul de ou

”Exista un motiv pentru care ar putea sa iti fie foame la scurt timp dupa ce mananci omleta din albusuri de ou dimineata. Cu toate ca albusurile reprezinta o sursa excelenta de proteine, o mare parte a grasimilor, vitaminelor si mineralelor se afla in galbenus, iar o analiza din 2010 publicata in American Journal of Clinical Nutrition a aratat ca grasimile saturate nu sunt asociate unui risc crescut de boli cardiace coronariene, accident vascular cerebral sau boli vasculare coronariene”, spune St. John.

Sosuri de salata fara grasimi

Acele sosuri pentru salata fara grasimi deseori contin foarte multa sare si zahar pentru a fi mai gustoase, determinandu-ne sa turnam cat mai mult sos pentru a acoperi fiecare bucata de salata. Dupa ce terminam de mancat, sarea si zaharul vor avea drept efect accentuarea foamei.

Mancarurile etichetate drept sanatoase

Potrivit unui raport publicat intr-un jurnal de specialitate, oamenii tind sa manance cantitati mai mari din alimentele etichetate drept sanatoase. St. John spune ca motivul pentru care comandam portii mai mari, dar nu ne saturam nu este clar, dar cel mai probabil are legatura cu faptul ca in mod subconstient identificam doar mancarurile nesanatoase drept satioase. 

De ce suntem tafnosi atunci cand ne e foame

Zahar

Zaharul si toate echivalentele cauzeaza dependenta deoarece sunt asociate cu eliberarea sporita de dopamina. Dependenta de zahar a devenot prevalenta si un contribuitor important la criza globala din domeniul sanatatii, spune nutritionistul Julieanna Hever. Indulcitorii rafinati si procesati ne determina mereu sa mancam prea mult, fara a ne oferi si senzatia de satietate. Zaharul din fructe este insa diferit, un om putand sa manance multe bomboane si sa bea un pahar mare de suc fara a se simti plin, insa consumul a zece mere sau pere ar fi o provocare, adauga aceasta.

Batoane de cereale

Batoanele obisnuite de cereale sunt de cele mai multe ori facute din zahar si uleiuri hidrogenate. Acestea contin mai putine calorii decat o masa obisnuita si nu pot fi considerate un inlocuitor.

Ketchup

Inainte de a pune acest sos deasupra cartofilor sau de a-l amesteca cu omleta de la micul dejun, ar trebui sa va ganditi mai bine. Ketchup, sau orice aliment facut din sirop de porumb cu multa fructoza (HFCS), nu duce decat la o foame mai mare. HFCS intrerupe metabolismul si incetineste productia de leptina, scrie Time.com.

Briosele

Cu toate ca acestea contin multe calorii, briosele sunt facute dintr-o cantitate mare de zahar, care este absorbit si digerat rapid, corpul cerand tot mai mult.

Cereale cu zahar

Multe cereale indulcite nu contin fibre si proteine, doi nutrinti necesari dimineata pentru a evita o criza de foame. Daca adaugati si lapte degresat, senzatia de satietate va continua sa intarzie.


sucurile
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1061 (s) | 36 queries | Mysql time :0.025095 (s)