News Flash:

6 secrete despre nutritie pe care nu le stii

26 Februarie 2017
667 Vizualizari | 0 Comentarii
Un nutritionist celebru impartaseste secretele ei pentru a face hrana pe care o consuma mai nutritiva. Exista anumite asocieri pe care le poti face, astfel incat alimentele pe care le consumi sa-ti furnizeze mai multi nutrienti esentiali pentru sanatatea organismului. De exemplu, stiai ca atunci cand combini avocado cu frunzele verzi, corpul tau absoarbe mai multa vitamina K si se mareste continutul de betacaroten care este esential pentru corp?

Acesta este unul dintre secretele pe care nutritionistul Wendy Bazilian le-a impartasit publicatiei Today.com. Iata 6 secrete pe care nu le stii despre nutritie:

1. Combina avocado cu frunze verzi

Avocado cu kale, spanac, patrunjel, rucola, valeriana si alte frunze verzi pe care le preferi constituie una dintre cele mai puternice combinatii care furnizeaza de 400 de ori mai mult betacaroten si ajuta corpul sa absoarba mai multa vitamina K. De asemenea, un alt aliment pe care trebuie sa-l combini cu avocado este rosia, iar prin aceasta asociere se furnizeaza de 200 de ori mai mult licopen, o substanta care s-a dovedit ca previne cancerul.

2. Foloseste ierburi aromatice si condimente cand gatesti proteine

Cand gatesti carne mai grasa este recomandat sa folosesti o combinatie de ierburi aromatice si condimente. Aceasta combinatie va reduce cu peste 30% cresterea nivelului de grasimi in sange. Prin marinarea carnii cu ierburi aromatice, lamaie, usturoi, ulei si condimente nu vei face ca produsul final sa fie numai gustos, ci si mult mai sanatos.

3. Gateste morcovii intregi

Morcovii gatiti contin mai mult betacaroten, o substanta care protejeaza ochii, pielea si sistemul imunitar. Dar, este recomandat sa gatesti morcovii intregi, fie ca ii fierbi la abur sau in gatesti la cuptor. Astfel, vor fi mai nutritivi si vor avea o aroma mai puternica.

4. Gateste sosul de tomate si merele in vase din fonta

Merele si sosul de rosii se prepara mereu in vase de fonta, deoarece vor avea mai mult fier care este usor absorbit in corp. Practic, apeland la acest mic secret, nivelul de fier din preparatul final va fi de 20 de ori mai mare.

5. Lasa usturoiul zdrobit sa stea cateva minute la temperatura camerei

Dupa ce ai zdrobit sau ai taiat usturoiul trebuie sa-l lasi cateva minute la temperatura camerei inainte de a-l adauga in mancare. Acest mic truc va permite formarea unor substante care au un rol important in preventia bolilor de inima si a cancerului.

6. Cartofii trebuie consumati reci

Cartofii reci vor avea un continut mai mare de amidon rezistent, care are capacitatea de a stimula arderea grasimilor si de a impiedica depunerea acestora. Aceasta categorie de carbohidrati care contin amidon rezistent si sunt cunoscuti sub denumirea de carbohidrati greu digerabili sunt sanatosi, nu ingrasa si ne apara de boli precum diabetul si cancerul.

Potrivit cercetarilor, cartofii reci au un continut caloric mai scazut, se digera mai lent si se ard cu 20% mai multe grasimi. Ai toate motivele sa-i consumi in acest fel!

sursa: eva.ro
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0973 (s) | 35 queries | Mysql time :0.018333 (s)