News Flash:

Alimente care iti deregleaza metabolismul

12 Ianuarie 2019
273 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7509 RON (0.0000)
USD: 4.1988 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
s604x0 mancare

Metabolismul este principalul tau aliat in procesul de eliminare a kilogramelor in plus si conteaza foarte mult sa ai un meniu inteligent, care sa nu contina alimente care reduc numarul de calorii arse de-a lungul zilei. Remodelarea corpului nu depinde exclusiv de exercitiile fizice, ci poate fi influentata decisiv de tipul de alimentatie ales. Iata ce alimente trebuie sa ocolesti pentru a te asigura ca metabolismul tau functioneaza optim:
 
1. Sucurile dietetice. Cu fiecare an care trece capacitatea organismului de a arde calorii devine mai lenta. Acesta este motivul principal pentru care multe persoane constata ca se ingrasa mancand acelasi lucru. Indulcitorii artificiali sunt o problema majora in procesul de slabire deoarece modifica bacteriile prezente in tractul intestinal, cauzand cresterea glicemiei. Consumul de astfel de bauturi te va predispune la diabetul de tip 2 si la afectiuni cardiovasculare. Mai bine alege apa in locul sucurilor cu zero calorii. „Atunci cand ti se face sete probabil ca esti deja deshidratat in proportie de 2%. Apa te va ajuta sa tii apetitul sub control si va stimula metabolismul inaintea meselor principale”, explica dr. Amy Gorin, nutritionist.
In cadrul studiilor realizate s-a constatat ca adultii care consuma 2 pahare de apa inainte de fiecare masa principala elimina cu pana la 5 kilgrame in plus de tesut adipos.
 
2. Mesele congelate cu putine calorii. „Unii dintre pacientii mei cred ca este o idee buna sa cumpere diferite preparate congelate cu 150-200 de calorii pentru a putea slabi mai usor, dar de fapt acest tip de masa, daca este consumat frecvent, va incetini metabolismul pentru ca nu contine suficiente calorii”, explica dr. Gorin. In plus, alimentele congelate au de obicei sodiu in exces si foarte putine fibre. Daca vrei neaparat sa consumi un astfel de produs este recomandat sa il combini cu o garnitura de naut, linte sau mazare. „Vei obtine fibrele care lipsesc, proteine si 200g din aceste leguminoase accelereaza slabirea intr-un interval de 6 saptamani”, adauga aceasta.
 
3. Preparatele cu un continut scazut de proteine. „Organismul are nevoie de multa energie pentru a prelucra si a stoca proteinele. Asa ca trebuie sa te asiguri ca meniul tau include intre 20 si 30g de proteine la fiecare masa principala. Este util si sa-ti incepi ziua cu un smoothie pe baza de proteine si vanilie”, spune dr. Gorin.
 
4. Mancarea cu un gust neutru. A fi sanatos nu echivaleaza cu un meniu fara gust sau arome speciale. „Condimentele sunt o modalitate rapida pentru a evidentia gustul ingredientelor utilizate fara sa adaugi calorii suplimentare. ?ine minte ca dieta nu trebuie gandita ca o schimbare temporara, ci ca un stil de viata pe termen lung. Nu ai cum sa obtii rezultatele dorite daca nu-ti place aroma preparatelor pe care le consumi zilnic. Condimentele utilizate vor stimula metabolismul, in special ardeiul iute si piperul cayenne”, potrivit dr. Gorin.
 
5. Alcoolul. Probabil stii deja ca bauturile alcoolice reprezinta calorii irosite din perspectiva nutritionistilor, dar poate nu ai aflat ca un consum frecvent de alcool irita tractul intestinal si in timp poate afecta negativ capacitatea organismului de a prelua vitaminele, mineralele si acizii grasi esentiali din alimentele consumate. Mai bine alege ceaiul verde cand vrei sa te relaxezi deoarece da un impuls pozitiv metabolismului timp de 24 de ore. Poti incerca si ceaiul din Kombucha, cu putin zahar brun. Este o sursa excelenta de probiotice, bacteriile benefice care accelereaza metabolismul si normalizeaza digestia.
 
6. Acizii grasi Omega-6. Meniurile care contin prea multi acizi grasi Omega-6 proveniti din uleiuri vegetale, carne de pui sau cereale, fara un echilibru creat de acizii grasi Omega-3, vor favoriza inflamatiile care pot afecta negativ metabolismul. „Organismul are nevoie de un echilibru intre acizii grasi Omega-3 si Omega-6, dar de obicei se consuma prea mult din a doua varianta pentru ca se aleg alimentele procesate. Este important sa consumi peste gras de trei ori pe saptamana, precum si nuci si seminte de in pentru a reface echilibrul intern al organismului si a favoriza reconturarea siluetei, ca urmare a efectului antiinflamator”, explica dr. Gorin, potrivit eva.ro.

A.M.

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1169 (s) | 35 queries | Mysql time :0.021203 (s)