vineri, 19 aprilie, 2024

BREAKING NEWS! Se cere DEMISIA directorului CNAIR: “Sa reduca dimensiunea dezastrului macar in ceasul al 12-lea”

Distribuie:

Publicat:

Asociatia Pro Infrastructura solicita ministrului Transporturilor demiterea conducerii Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) si inlocuirea acesteia cu profesionisti care sa poata rezolva "dezastrul” din domeniul infrastructurii. Reprezentantii Asociatiei spun ca CNAIR nu a avut niciun obiectiv indeplinit in anul 2017 si nu a dus la bun sfarsit niciun proiect de infrastructura. "In afara sectorului de 15 km dintre Dumbrava si Margina dat in circulatie pe 6 martie 2017, tronson care face parte din Autostrada A1 Lugoj-Deva care a fost finalizat inca din decembrie 2016, compania condusa de directorul general interimar Stefan Ionita nu este in stare sa deschida traficul pana la sfarsitul anului curent nici macar pe segmente de drum noi, perfect circulabile, precum Autostrada A10 Sebes-Turda loturile 3 si 4, sau Varianta de Ocolire Caracal”, exemplifica Asociatia, sustinand ca CNAIR doar fuge de responsabilitate si da dovada de "incompetenta manageriala”.

De asemenea, este amanata si inchiderea coridorului de autostrada Sibiu-Nadlac (A1), cu toate ca directorul CNAIR Stefan Ionita si-a luat angajamentul de a lansa licitatia pentru tunelurile lipsa aferente lotului 2 pana in luna noiembrie, iar deschiderea anul viitor a lotului 3 este pusa in pericol pentru ca CNAIR refuza sa plateasca antreprenorului lucrarile suplimentare executate prin realizarea descarcarii (semi-nodului) de la Holdea, afirma Asociatia Pro Infrastructura. In plus, multe proiecte semnate in anii trecuti si anuntate ca vor incepe in acest an vor fi amanate, vorbind despre centurile Satu Mare, Radauti si Beius-Stei), cele aflate in executie au nu au avansat (Targu Jiu, Mihailesti, Bucuresti, Tecuci), cele anuntate ca vor fi deblocate au ramas in acelasi stadiu (Carei, Suceava, Iasi), iar unele sunt reziliate, (Targu Mures).

"Marile performante din acest an ale actualei conduceri CNAIR sunt proiectele de miliarde "ridicate pe SEAP". Din pacate, aceste performante sunt iluzorii, fiind vorba de colosi cu picioare de lut! Lansarea de licitatii pe studii de fezabilitate vechi, incomplete si fara studii geotehnice corespunzatoare, prin caiete de sarcini prost pregatite, sunt doar un alt praf in ochi aruncat cetateanului care spera sa circule pe o infrastructura rutiera demna de secolul XXI. Procedurile de licitatie lansate sunt TOATE amanate in repetate randuri si unele dintre ele sunt aproape de anulare in urma deciziilor judecatoresti, precum in cazul drumului expres Craiova-Pitesti”, acuza Pro Infrastructura, potrivit News.ro. Asociatia solicita, in baza acestui bilant, minsitrului Transporturilor demiterea conducerii CNAIR, pentru ca anul 2018 sa nu fie "un an pierdut pentru rezolvarea infrastructurii vitale a Romaniei”, si inlocuita cu oameni profesionisti care "sa reduca dimensiunea dezastrului macar in ceasul al 12-lea”.

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img