vineri, 19 aprilie, 2024

Ce se întamplă cu imperiul Starbucks construit de Howard Schultz? După plecarea acestuia, CEO-ul companiei închide 150 de locaţii

Distribuie:

Publicat:

Compania Starbucks a anunţat că va închide 150 de locaţii operate de compania-mamă, pentru că acestea înregistrează rezultate sub aşteptări, potrivit CNN.

Cafenelele vizate sunt localizate în zone urbane aglomerate în care densitatea locaţiilor companiei este una ridicată.

Compania şi-a anunţat marţi investitorii că pentru următorul trimestrui se aşteaptă la o creştere de doar 1%, mult sub predicţiile anterioare. Astfel, acţiunile Starbucks au scăzut cu 3,5% după anunţ.

„Performanţa noastră recentă nu reflectă potenţialul brandului nostru excepţional şi nu este acceptabil”, spune Kevin Johnson, noul CEO al Starbucks. „Trebuie să ne mişcăm şi să ne adresăm mai repede preferinţelor şi nevoilor clienţilor noştri”.

„În acest trimestru, am trecut printr-o serie de întâmplări nefavorabile care au culminat incidentul din Philadelphia şi cu închiderea magazinelor”, spune Johnson. „Nu este o scuză”, pentru creşterea de doar 1%, adaugă acesta.

Starbucks a închis 8.000 de locaţii în data de 29 mai pentru a oferi un instructaj celor 175.000 de angajaţi cu privire la politica anti-diferenţiere pe sexe sau genuri, după ce doi bărbaţi de culoare au fost arestaţi în cadrul unei cafenele din Philadelphia pentru că aşteptau un prieten fără să comande nimic.

Fostul preşedinte al companiei, Howard Schultz, a anunţat că acest training a costat „zeci de milioane de dolari”.

Pentru a spori vânzările, Starbucks a anunţat în noile campanii de marketing că va dezvolta băuturi mai sănătoase, precum ceai cu un conţinut redus de zahăr, încercând să îşi crească baza de clienţi înclinaţi spre produse sănătoase.

Compania a anunţat că de la începutul anului vânzările de Frappucino au scăzut cu 3%.

Anul trecut, vânzările băuturilor cu conţinut ridicat de zahăr au crescut cu 4%, faţă de 5% în 2016 şi 17% în 2015.

Compania a anunţat şi că va aplica o serie de iniţiative digitale pentru a atrage cât mai mulţi clienţi către aplicaţia de mobil.

sursa

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img