News Flash:

Cele mai bune 10 alimente recomandate pentru imbunatatirea florei intestinale

12 Februarie 2017
692 Vizualizari | 0 Comentarii
Ne putem schimba microbiota, cunoscuta ca flora intestinala, in doar 24 de ore prin inlocuirea produselor alimentare. Bacteriile din intestin actioneaza ca „fundasi” in acest organ.

In timp, bacteriile intestinale bune formeaza colonii pentru a combate obezitatea, diabetul de tip 2, probleme ale inimii, cateva tipuri de cancer si, bineinteles, bolile ce tin de afectarea imunitatii. Cu cat diversitatea lor este mai mare, cu atat sunteti mai in siguranta.

Printe alimentele care ajuta la optimizarea florii intestinale regasim:

Anghinarele– sunt bogate in probiotice, cum e cazul inulinei. Ajuta la producerea bacteriilor bune din intestin.

Bananele – au rolul de a reface sanatatea coloniilor bacteriene si de a reduce inflamatia.

Inflamatia este redusa datorita nivelului ridicat de K si Mg. In cazul stomacului deranjat, consumandu-le, va veti simti mai bine.

Castravetii murati sunt o sursa excelenta de probiotice. E necesara doar o lingura pe zi de castraveti murati pentru a-ti imbunatati flora. Aveti grija sa ii cumparati pe cei fara adaos de zahar, conservanti sau coloranti alimentari.

Ceapa – este bogata in inulina, este o sursa importanta de sulf, care actioneaza ca o arma impotriva bacteriilor daunatoare din intestin, eliminand, de asemenea, si toxinele din ficat. Aceleasi proprietati le are si usturoiul. Ceapa lupta impotriva infectiilor cu ciuperci din corp.

Fasolea – ca orice leguma, va ajuta la eliberarea lanturilor scurte a acizilor grasi determinand rezistenta celulelor intestinului, imbunatatind absorbtia micronutrientilor si ajutandu-te sa pierzi in greutate. Fasolea hraneste microflora intestinului, are rol in reglarea florei intestinului si la imbunatatirea memoriei.

Iaurtul – daca nu esti sensibil la produsele lactate, iaurtul este unul dintre cele mai bune si mai accesibile probiotice pe care le poti cumpara sau chiar produce. Lupta impotriva ciupercilor din corp, este bogat in proteine, scazut in calorii, iar daca il cumperi fara grasime, poate fi folosit ca substituent al carnii, datorita cantitatii mari de proteine detinute. Te poate ajuta sa slabesti, deoarece actioneaza impotriva poftei de mancare, dar vei avea cantitati bogate de calciu, vitamina D si de vitamina B12. Verifica sa nu prezinte hormoni, daca nu i s-a adaugat zahar si e redus in grasimi. Ar trebui sa contina culturi active vii, cum ar fi a celor de L. acidophilus si Bifidus.

Mamaliga – acest carbohidrat prezinta o componenta fermentabila. Porumbul, baza mamaligii, detine meritul promovarii unui intestin sanatos. Acest produs ajunge in intestin prin consum, de unde fermenteaza in numeroase directii de actiune asupra microflorei.

Otetul de mere – majoritatea tipurile de otet sunt daunatoare pentru digestia sanatoasa a corpului tau, produc dezastre ficatului, produc alcool dupa ce sunt realizate. Cu acest alcool se hranesc ciupercile, bacteriile nedorite si creeaza o povara uriasa asupra ficatului. Dar otetul de mere este bogat in enzime, probiotice si vitamina C, este un diuretic natural daca suferiti de balonare. Cel de mere este, de fapt, bun pentru organismul tau in comparatie cu restul. El este bun pentru ficat si ajuta la eliminarea toxinelor din corp intr-un mod mai rapid si mai eficient.

Sparanghelul contine o fibra probiotica denumita inulina. Inulina este buna, deoarece bacteriile bune din intestin se hranesc cu ea si le ajuta pe cele ranite in tractul digestiv sa se recupereze. Prezinta 4 g/portie de fibre si este sarac in calorii, in schimb e bogat in vitaminele A, C si B (acid folic, deosebit de important pentru femei).

Varza murata – varza, impreuna cu sare si apa, este lasata sa fermenteze pentru a produce probiotice, ajutand si la conservarea alimentelor. Varza e un element picant adaugat felurilor de mancare ce ajuta la digestia altor alimente si lupta impotriva poftei de mancare.

Daca suferi de probleme digestive, ai un sistem imunitar scazut sau nu prea mai prezinti energie, incearca sa folosesti mai des alimentele prezentate mai sus…
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1029 (s) | 35 queries | Mysql time :0.017927 (s)