News Flash:

Cele mai bune 5 exercitii pentru un fund bombat si sexy

23 Ianuarie 2017
699 Vizualizari | 0 Comentarii
Iata cele mai bune exercitii pe care le poti face pentru a-ti intari muschii fesieri:

Exercitiul 1

Stai pe podea sprijinita in genunchi si palme. Ridica piciorul drept indoit pana la nivelul soldului, apoi intinde-l. Repeta miscarea de 10 ori pentru fiecare picior.

Exercitiul 2

1. Din stand in picioare indoaie piciorul drept astfel incat talpa sa ajunga in spatele genunchiului de la piciorul stang.

2. Ridica apoi mana dreapta la nivelul umarului, iar pe cea stanga in sus pe langa cap.

3. Mentine pozitia mainilor si executa o intindere a piciorului drept in spate.

4. Readu piciorul drept in pozitia de start, indoit si cu talpa in spatele genunchiului stang.

5. Repeta cate 15 miscari pentru fiecare picior.

Exercitiul 3

1. Stai cu picioarele apropiate si genunchii usor indoiti.

2. Plaseaza mainile pe genunchiul stang si tine ridicat calcaiul piciorului drept (cum ai sta pe varfuri).

3. Apoi intinde piciorul drept intr-o parte si revino cu el in pozitia initiala.

4. Exexuta aceasta miscare de 10 ori pentru fiecare picior.

Exercitiul 4

1. Stai dreapta, calcaiele usor apropiate, varfurile picioarelor indreptate inspre exterior si cu mainile in sold.

2. Indoaie foarte putin genunchii apoi ridica-te pe varfurile picioarelor.

3. Mentine aceasta pozitie pentru 5 secunde, apoi revino in pozitia de start.

4. Repeta miscarea de 15 ori.

Exercitiul 5

1. Stai culcata pe podea.

2. Ridica picioarele astfel incat sa unesti talpile (precum broastele). Mainile raman pe langa corp.

3. Intinde picioarele si departeaza-le in exterior cat de mult poti, dupa care adu-le in pozitia initiala.

4. Repeta miscarile de 15, apoi poti inversa ordinea (picioare departate, pozitia broasca, picioare intinde pe podea) si sa le repeti de inca 15 ori.
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1189 (s) | 35 queries | Mysql time :0.025282 (s)