News Flash:

Combinatii de alimente cu efecte incredibile

4 Ianuarie 2018
497 Vizualizari | 0 Comentarii
rosii cu ulei de

Cel mai bun medicament este dieta sanatoasa. Anumite alimente, combinate corect, cresc sansele de absorbitie a substantelor nutritive.

Rosii cu ulei de masline

Datorita unui antioxidant numit licopen, rosiile sunt benefice din mai multe puncte de vedere. Previn anumite forme de cancer si hipertensiunea. Cele mai bune moduri de a profita de substantele nutritive din rosii este sa le incluzi in preparate sau sa le tii la cuptor inainte de a le pune in salate stropite cu putin ulei de masline. Acesta din urma este o alegere buna, deoarece ajuta la absorbtia licopenului din rosii. Daca faci sos de rosii, pune si ulei de masline!

Orez cu fasole boabe

Combinarea orezului brun cu legume ca fasolea uscata este perfecta mai ales pentru vegetarieni, pentru ca le confera proteinele si aminoacizii de care au nevoie. Impreuna formeaza proteine complete si un alt atu este ca orezul brun nu contine gluten. Alte surse bune de proteine vegetale sunt ciupercile, nautul, lintea, drojdia de bere sau fulgii de drojdie inactiva, care se pot pune la paste sau in piureuri de legume.

Omleta cu branza

Calciul este esential pentru a avea oase puternice, insa poate fi mai greu de asimilat de corp in lipsa vitaminei D. Retine ca atunci cand iti faci ompleta sau un ou ochi sa presari deasupra putina branza rasa. E indicat sa combini ouale, surse de vitamina D, cu branza, care iti aduce un plus de calciu.

Carne de pasare cu morcovi

Vitamina A este necesara pentru a-ti mentine sanatatea oculara, a pielii si-ti sustine sistemul imunitar. Corpul poate sa transforme in mod eficient betacarotenul in vitamina A numai in prezenta zincului. Retine ca atunci cand gatesti carne de pasare sa-i adaugi cativa morcovi. Zincul procurat din carnea de pui va stimula asimilarea betacarotenului din morcovi.

Peste si broccoli

Anumite substante, precum sulforafanul, din legumele crucifere ca broccoli, varza, conopida, varza de Bruxelles incetinesc evolutia cancerului. De asemenea, sulforafanul este recomandat si si pentru tratarea infectiei cu Helicobacter pylori, pentru prevenirea bolilor inimii, datorita scaderii nivelului de colesterol rau. Efectele acestei substante sunt sporite in prezenta mineralului seleniu care se gaseste in peste. Iata de ce prepararea pestelui (somon, ton, sardine) cu broccoli este o alegere buna! Printre alte alimente bogate in seleniu pe care le poti manca alaturi de broccoli se numara carnea de pasare, de vita, ficatul, ciupercile, ouale.
 
sursa: clicksanatate.ro

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1143 (s) | 24 queries | Mysql time :0.021155 (s)