News Flash:

CRUDE sau GATITE - cum sunt mai sanatoase legumele?

7 Aprilie 2014
1403 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6485 RON (-0.0120)
USD: 4.0861 RON (-0.0259)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Mancarea pregatita in casa, din ingrediente simple, proaspete, de inalta calitate nutritionala, asigura vietii o sanatate durabila. In plus, imbinarea corecta a alimentelor si impartirea lor in trei mese principale incetinesc vizibil imbatranirea organismului.

Fara cunostinte de nutritie, simplul proces de gatit al alimentelor poate genera, in unele cazuri, probleme extrem de grave pentru sanatate.

Se stie, legumele reprezinta o sursa inepuizabila de vitamine si substante minerale. Prepatate haotic insa, isi pierd o buna parte din proprietati.

V-ati intrebat vreodata cum este cel mai bine sa consumati legumele pentru a beneficia de intreg continutul nutritional? Dieteticienii avertizeaza: anumite legume isi pastreaza valorile nutritive numai in stare cruda, in timp ce altele au nevoie de o sursa de caldura pentru a scoate ce este mai bun din ele. Dar sa le luam pe rand:

Sparanghel – gatit

Gatit la aburi (prin inabusire, fierbere in aburi sau la bain-marie), sparanghelul isi mareste proprietatile de prevenire si tratare a cancerului.

Sfecla – cruda

Prin gatit, sfecla pierde 25% din cantitatea de acid folic. Sfecla este renumita pentru prevenirea bolilor cardiovasculare si a cancerului, dar si pentru stimularea ficatului si rinichilor.

Citeste continuarea pe feellikecooking.ro.

nutritie sparanghel sfecla
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1166 (s) | 35 queries | Mysql time :0.019250 (s)