News Flash:

De ce sa mananci linte?

13 Februarie 2017
470 Vizualizari | Comentarii
Lintea face parte din familia leguminoaselor, insa spre deosebire de fasole si naut care necesita un timp mai lung de preparare, fiind esentiala etapa de inmuiere a boabelor, pentru linte nu este necesara aceasta etapa, astfel ca te poti baza pe aceasta leguminoasa pentru a face retete rapide.

Lintea se poate folosi in salate, supe, tocanite si in preparate cu orez, ea fiind o excelenta sursa de proteine pentru vegetarieni si vegani.

Pe langa proteine, lintea mai aduce un aport insemnat de fier, potasiu, fibre solubile si insolubile, calciu, magneziu si vitamina B6. De asemenea, o ceasca de linte contine in jur de 230 de calorii, iar satietatea pe care o ofera este una de lunga durata. Astfel ca te poti baza pe preparatele simple cu linte atunci cand vrei sa scapi de kilogramele in plus si nu iti place sa consumi foarte multa carne.

Lintea o gasim in mai multe dimensiuni si culori, insa printre cele mai folosite sunt sortimentele de linte portocalie, verde si maro. Pe langa acestea, mai exista lintea neagra. Pentru faimoasa supa-crema de linte este foarte potrivita lintea portocalie, deoarece este mai cremoasa, iar daca preferi salatele de linte sau tocanitele atunci poti sa folosesti lintea verde sau maro cu bob mai mare.

Cele mai sanatoase alimente de post

sursa: eva.ro

lintea
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0950 (s) | 24 queries | Mysql time :0.011196 (s)