News Flash:

Dieta cu visine: Arde eficient grasimea de pe abdomen

24 Iunie 2015
1722 Vizualizari | 0 Comentarii
Visinele topesc in special grasimea de pe abdomen si sunt perfecte pentru diete datorita antioxidantilor pe care ii contin, numiti antociani. De asemenea, visinele sunt o sursa bogata de fibre, de aceea ajuta la o digestie mai usoara. In plus, acestea au foarte putin zahar si sunt bogate in potasiu, care ajuta la arderea caloriilor si ofera energie.

Pentru a urma dieta de o saptamana cu visine vei avea nevoie in jur de doua, trei kilograme de visine. Acest regim trebuie sa fie asociat cu multe legume, carne de pui si de peste, cat mai sarac in grasimi si carbohidrati.

Cum arata meniul pentru o saptamana din dieta cu visine

Luni

Mic dejun: un ou fiert, doua linguri de branza de vaci, o cafea cu lapte.

Pranz: supa de pui, o felie de paine, sote de fasole verde, 200 de grame de visine.

Cina: orez cu ciuperci, salata de sfecla, un pahar de 250 de mililitri de suc de visine.

Marti

Mic dejun: trei linguri de branza de vaci, o felie de paine prajita, cafea.

Pranz: supa de legume, carne de peste la gratar, piure de cartofi (150 de grame), usturoi, 250 de grame de visine.

Cina: ghiveci de legume cu salata verde, o felie de paine, o felie de tarta cu visine confiate.

Miercuri

Mic dejun: 300 de grame de visine.

Pranz: supa de legume, salata din ciuperci, ardei, masline, castraveti, rosii, 250 de mililitri de suc de visine proaspat.

Cina: friptura de pui (150 de grame), salata verde, 200 de grame de visine.

Joi

Mic dejun: cereale integrale cu lapte, 100 de grame de visine.

Pranz: supa de pui cu legume/supa de pui cu taitei, friptura de vita (100 de grame) cu cartofi natur (150 de grame), 250 de grame de visine.

Cina: piure de cartofi (150 de grame) cu friptura de pui la cuptor (150 de grame), salata de rosii cu castraveti, o felie de tarta cu visine.

Vineri

Mic dejun: iaurt degresat cu fulgi de porumb, 100 de grame de visine.

Pranz: supa de legume, peste slab la gratar cu lamaie, un pahar de 250 de mililitri de suc de visine.

Seara: supa de pui, friptura inabusita de pui cu garnitura de fasole verde, 200 de grame de visine.

Sambata

Mic dejun: ou fiert, doua linguri de branza de vaci, cafea cu lapte.

Pranz: supa de curcan, pui la gratar cu garnitura de cruditati (morcovi, telina, lamaie, etc), prajitura de visine sau 150 de grame de visine.

Cina: supa de curcan, 200 de grame de visine.

Duminica

Mic dejun: iaurt degresat, o felie de paine prajita si 100 de grame de visine.

Pranz: supa de legume, friptura de pui cu salata verde, 250 de mililitri de suc de visine.


Cina: peste la gratar cu legume la cuptor, salata de fructe (100 de grame de visine, iar restul fructelor dupa preferinta).

sursa: ele.ro

visinele
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0926 (s) | 25 queries | Mysql time :0.013998 (s)

loading...