News Flash:

Exercitii pentru un fund ferm

20 Ianuarie 2016
807 Vizualizari | 0 Comentarii
Tonifierea posteriorului se afla in stransa legatura cu cea a picioarelor. Majoritatea persoanelor de sex feminin cu care interactionez vor fesieri fermi, dar nu vor ca musculatura picioarelor sa fie mare, pentru nu vor sa isi piarda din feminitate.

Le dau dreptate, dar tin sa mentionez ca riscul e mic sa isi dezvolte mult masa musculara a picioarelor. Iata si de ce: intervin hormonii sexuali, explica pentru ziare.com antrenorul Dani Grigore.

Acum vine si partea frumoasa a antrenamentelor pentru picioare si fesieri. Stimate doamne si domnisoare, aveti liber la antrenamentele cu greutati, chiar si cu cele mari, dar aveti grija la executie!

Pentru a avea picioarele si fesierii tonificati, recomand trei exercitii de baza in fitness:

1. Genuflexiuni
2. Fandari
3. Indreptari

Genuflexiuni

Va sfatuiesc sa executati corect acest exercitiu, folosindu-va intai de greutatea corpului. Urmatorul nivel este sa treceti la aparatul Smith. Daca stapaniti bazele, puteti sa treceti la urmatorul nivel si sa va antrenati cu bara olimpica la liber.

Fandari

Le fel ca in cazul genuflexiunior, va recomand sa executati exercitiul in fata oglinzii, pentru o executie cat mai corecta si ampla. Daca nu va puteti tine echilibrul, stati cu o mana pe un perete/punct fix. Fandarile se pot executa si cu ganterele, la aparatul Smith sau cu haltere.

Indreptarile

Recomand ca acest exercitiu sa se execute sub supravegherea unui specialist, pentru ca riscati sa va accidentati pe masura ce cresteti greutatile de pe bara. Lucrati aceste exercitii in cadrul aceluiasi antrenament sau, daca va este dificil, grupati indreptarile cu antrenamentul de spate.

tonifierea posteriorului
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1085 (s) | 36 queries | Mysql time :0.026477 (s)