marți, 19 martie, 2024

Familii husene batjocurite de Delgaz Grid: injosite si cu banii luati. Detalii uluitoare

Distribuie:

Publicat:

Se intampla in Romania lui 2017, in municipiul Husi, judetul Vaslui. Doua familii au ramas fara energie electrica, desi au achitat factura restanta. Oamenii sunt nevoiti acum sa plateasca o suma ce reprezenta o TAXA DE RECONECTARE, desi, in momentul debransarii, furnizorul de energie electrica nu avea temei legal pentru deconectare.

Se intampla la doua familii din Husi. Una locuieste la casa.

Vinerea trecuta, pe data de 19 mai, oamenii au primit factura de la furnizorul de gaze, iar luni, 22 mai, au mers si au achitat-o dis-de-dimineata. In jurul pranzului, o echipa din cadrul Delgaz a intrat, pur si simplu, in locuinta lor, fara sa se prezinte sau sa se legimiteze si le-au intrerupt curentul electric. Familia respectiva i-a somat pe cei de la furnizorul de electricitate sa se prezinte intr-un fel sau altul, pentru a sti macar in ce calitate se afla acolo, daca tot au intrat, atentie, abuziv in curte. Nu mica le-a fost mirarea cand cei de la Delgaz au raspuns pe un ton ironic: “Nu este treaba dumneavoastra sa ne intrebati cum ne cheama”.
Femeia ramasa fara curent electric a mers in cursul zilei de marti, 23 mai, la un ghiseu al celor din cadrul Delgaz, din municipiul Husi, pentru a cere lamuriri, acel punct de lucru avand program doar MARTI SI MIERCURI, numai cateva ore. Individul de acolo i-a spus femeii ca exista o alta factura emisa la locul de consum, desi inca nu era ajunsa, si ca, precum in situatia anterioara, va trebui achitata.

Tot in postura unei deconectari abuzive, pentru a se incasa o suma pentru serviciul de reconectare, se afla si familia Bejan S., care locuieste la bloc si care a achitat factura restanta in urma cu  saptamana. Si aceasta s-a trezit efectiv cu energia electrica intrerupta de catre furnizor. Un reprezentant al familiei a mers la biroul husean, iar individul de la ghiseu i-a spus ca s-a facut o greseala, dar si-a aparat firma, zicand ca plata nu a putut fi introdusa in calculator. Ba mai mult, si aceasta familie va trebui sa plateasca o suma pentru a fi reconectata. Atentie, omul a fost corect, a recunoscut ca a intarziat, insa a platit banii la termenul limita, legal de altfel.

Din pacate, avem si o a treia situatie! O familie domiciliata in comuna vasluiana Lunca Banului, caz care l-a lasat fara cuvinte chiar si pe individul de la biroul de relatii cu publicul, din cadrul ghiseului husean. Un om de buna credinta, care munceste din greu, si-a trimis fiica sa achite factura la curent. Aceasta insa nu a stiut precis ce factura trebuie platita, asa ca a luat un cod de bare mai vechi si a achitat factura. Dupa numai cateva zile, cetateanului i s-a intrerupt alimentarea cu electricitate, pe motiv de neplata. Ajuns in fata ghiseului cu chitantele doveditoare, angajatul Delgaz si-a aparat angajatorul, spunand ca a fost platita o factura gresita, fiind necesara ultima factura, de fapt. Ba mai mult, barbatul ramas fara energie nu ar putea achita suma de reprezinta TAXA DE RECONECTARE, intrucat pe contractul initial nu figureaza numele lui, ci al mamei sale, care a decedat. Barbatul i-a explicat functionarului de la ghiseu ca, de aproximativ 9 luni, au fost depuse hartiile pentru a se schimba contractul si ca el nu are nicio vina. Dupa mai multe verificari in calculator, individul de la ghiseu i-a eliberat cetateanului o factura pentru a achita suma de reconectare, desi, atentie, vina este a celor de la Delgaz, nu a barbatului.

Asemenea cazuri va putem prezenta in fiecare zi: indivizi de la furnizorul de energie electrica, ce nu se prezinta in niciun fel si nu au nici macar ecusoane; persoane care nu solicita acordul pentru a intra in curtea sau locuinta cetatenilor.

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img