News Flash:

Greseli de dieta la ora cinei

21 Septembrie 2018
145 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6485 RON (-0.0120)
USD: 4.0861 RON (-0.0259)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
s604x0 varza gratinata cina

Ai avut o zi lunga si vrei o cina delicioasa pentru a te relaxa? Din pacate, tocmai atunci cand esti obosit poti face greseli de dieta pe care le vei regreta ulterior. Incalcarea regulilor pentru o alimentatie sanatoasa la ora cinei poate avea consecinte dramatice asupra dietei, dar si asupra odihnei pentru ca iti va fi mult mai greu sa adormi profund dupa o masa copioasa. In loc sa adaugi sute de calorii suplimentare, mai bine economiseste-le inteligent pentru a-ti remodela rapid corpul. Iata care sunt principalele greseli de dieta pe care trebuie sa le eviti la cina:
 
1. Adaugi prea multe grasimi si calorii alimentelor sanatoase. Pregatesti legume fierte la aburi pentru ca dupa aceea sa adaugi smantana sau sosuri pe baza de branza? Ei bine, efortul de a le prepara va fi irosit in mare parte deoarece caloriile adaugate depasesc necesarul pentru o cina sanatoasa. Untul, sosurile grase, margarina, uleiurile rafinate sau maioneza nu fac decat sa-ti saboteze eforturile de a slabi, iar efectele negative asupra siluetei nu vor intarzia sa apara. Evita sosurile sau dressingurile cremoase. Consuma legumele simple sau combina-le cu o lingura de ulei de masline extravirgin si putin suc de lamaie. Daca nu te atrage gustul clasic al legumelor poti folosi ierburile aromatice sau condimentele pentru a obtine o aroma speciala. Ghimbirul, nucsoara, busuiocul, salvia, maghiranul, sofranul sau oregano se numara printe variantele pe care le ai la dispozitie.
 
2. Mananci absolut tot din farfurie. In copilarie ti se spunea des ca trebuie sa mananci tot ca sa cresti mare? La varsta adulta nu mai este nevoie sa respecti aceasta regula, ci este indicat sa te opresti din mancat atunci cand te simti satul. Fii mai atent la felul in care te simti in loc sa te gandesti ca trebuie sa golesti farfuria. Ai nevoie de aproximativ 20 de minute pentru a te simti satul, asa ca mesteca bine si savureaza aromele. Nu te grabi pentru ca ai putea avea probleme cu balonarea, gazele, durerile abdominale sau constipatia. Nici nu trebuie sa te simti prost daca lasi mancare in farfurie. O poti lua la pachet pentru a o savura a doua zi. Inainte de a opta pentru a doua portie de mancare bea un pahar cu apa. De multe ori poti confunda setea cu foamea. De asemenea, lasa furculita jos in timp ce mesteci.
 
3. Nu consumi un aperitiv dietetic. Credeai ca trebuie sa renunti complet la aperitive pentru a te mentine in forma? In niciun caz. Trebuie doar sa le alegi inteligent. Daca iti vei incepe cina cu o salata sau cu un bol mic de supa de legume, cu siguranta vei consuma mai putine calorii, iar desertul nu va fi la fel de tentant. Nutritionistii iti recomanda sa apelezi la atfel de aperitive mai ales daca nu ai mancat nimic de 4 sau 5 ore pentru a preveni tentatia de a consuma portii suplimentare de mancare. Aperitivele pe baza de fibre nu-ti compromit silueta si iti dau un plus de energie. Amesteca rapid legumele proaspete cu putin ulei de masline si suc de lamaie sau alege o supa calda de legume, ideala pentru serile reci de toamna. Pentru a economisi timp poti pastra supa de legume in recipiente pentru cuptorul cu microunde pentru a putea sa o savurezi in momentul in care simti ca ti-e foame.
 
4. Eviti grasimile sanatoase. Credeai ca grasimile sunt dusmanul tau la dieta? Este vorba doar despre cele saturate. Grasimile sanatoase, cum sunt acizii grasi de tip Omega-3, dau consistenta meselor si te ajuta sa tii apetitul sub control. Incearca sa incluzi grasimi benefice la cina pentru a preveni gustarile de la ore tarzii care favorizeaza centimetrii in plus. Poti alege 30g de migdale crude, nuci caju, fistic, seminte de floarea soarelui, de in, de dovleac sau de chia, precum si somon, macrou, ton sau hering. In materie de uleiuri cel de rapita, cel de alune sau de masline contin grasimi mononesaturate, iar uleiul de floarea soarelui, cel de soia si cel de porumb au un continut ridicat de grasimi polinesaturate, reducand nivelul de colesterol si trigliceridele. sursa: eva.ro

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0943 (s) | 35 queries | Mysql time :0.018301 (s)