News Flash:

Incredibil! A vrut sa cumpere niste carne de la Kaufland, dar ea si copilul ei au fost la un pas de moarte. Amandoi au fost dusi imediat la spital

13 Ianuarie 2018
742 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6480 RON (0.0000)
USD: 4.0896 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
kaufland

O clienta din Iasi si copilul sau au trecut printr-o experienta traumatizanta cand au mers la cumparaturi la unul dintre magazinele Kaufland • Desi situatia parea sub control, totul s-a transformat intr-un cosmar in cateva secunde • Nenorocirea s-a intamplat sub privirile neputincioase ale angajatilor  

O intamplare petrecuta in urma cu cateva luni la un magazin Kaufland din Iasi ar fi putut genera o nenorocire. O clienta si copilul sau au fost la un pas de moarte. Acestia au mers la supermarketul din apropierea locuintei pentru a face niste cumparaturi. Nimeni nu se astepta la ceea ce a urmat. Angajatii supermarketului au fost luati prin surprindere si nu au stiut cum sa reactioneze.

In cele din urma, a fost apelat numarul de urgenta 112 si o ambulanta a preluat persoanele ranite. Kaufland a fost amendat cu 20.000 de lei de catre Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Iasi dupa ce femeia a depus reclamatie insotita de dovada ranilor provocate de incident. Amenda este cea mai mare sanctiune aplicata anul trecut unui operator economic, conform spuselor reprezentantilor CJPC Iasi.  

"Copilul a fost mai norocos"

I.M. si baiatul sau au trecut printr-o experienta traumatizanta in urma cu cateva luni. Acestia au mers sa faca cumparaturi la Kaufland, insa in timp ce se uitau pe etichetele unor mezeluri, au avut un soc. Sticla de la vitrina unde se aflau preparatele din carne s-a desprins si a cazut peste picioarele lor. Dupa ce sticla a cazut, copilul a inceput sa planga, iar femeia a strigat dupa ajutor. Clientii au venit sa vada ce s-a intamplat.

"Oamenii din magazin, care venisera sa faca cumparaturi, m-au intrebat daca trebuie sa sune la Ambulanta. Le-am zis ca ma doare piciorul foarte tare, iar copilul plangea pentru ca se speriase. El nu s-a lovit asa tare ca mine, dar i-au aparut niste semne pe picior. Angajatii Kaufland, luati prin surprindere, nu au stiut cum sa reactioneze. Acestia ma intrebau daca nu am tras de vitrina. De ce sa fac asta? Nu stiam cum sa plec mai repede la spital. Pana la urma, a venit ambulanta si am plecat", a povestit I.M.

Aceasta a avut nevoie de ingrijiri medicale, iar piciorul lovit s-a vindecat dupa cateva zile. Din cauza umflaturilor aparute dupa ce s-a taiat nu a putut sa se incalte cu orice incaltaminte si nici nu a putut sa calce corect. Abia dupa o saptamana s-a simtit mai bine. Copilul a scapat cu niste mici semne care i-au trecut a doua zi. "Baiatul a fost mai norocos si pentru asta chiar sunt recunoscatoare lui Dumnezeu. Dar era mult mai grav daca sticla ne cadea in cap", a spus femeia.

Amenda de 20.000 de lei

Kaufland a fost amendat pentru incalcarea legii. Supermarketul a incasat cea mai mare amenda aplicata de CJPC Iasi in 2017, pentru vatamarea intereselor comerciale ale consumatorului. Valoarea totala a amenzii a fost de 20.000 de lei.

"Clienta se afla la raionul de preparate carne din magazin. Petentei i-a cazut pe picior sticla de la vitrina de mezeluri, vatamand-o atat pe ea, cat si pe fiul ei. Petenta a venit sa depuna reclamatie si a prezentat documente de la spital care confirmau ceea ce s-a intamplat. S-a constatat astfel vatamarea sanatatii si a integritatii corporale cu incalcarea articolului 51, alineatul 2 din OG 21/1992 si se sanctioneaza cu acelasi act normativ", a declarat Alexandru Hordila, comisar-sef in cadrul CJPC Iasi.

Comisarii au sanctionat anul trecut reprezentantii lantului de supermarketuri cu 14 amenzi contraventionale in valoare totala de 45.500 lei pentru abateri referitoare la informarea consumatorilor. Astfel, promotiile erau false sau inselatoare, iar clientii erau pacaliti sa cumpere aceste produse. Practic, patronii incercau sa vanda o cantitate mare de produse la preturi foarte mari. Cand si-au dat seama ca pretul pentru oferta la portocale sau la carne nu este reala, clientii au depus reclamatii la CJPC Iasi care s-au finalizat cu amenzi. Reprezentantii Kaufland nu au oferit un punct de vedere in legatura cu amenzile primite, pana la inchiderea editiei.

Drept la replica

Reprezentantii Kaufland au transmis o serie de precizari pe marginea acestui caz.

"Acum aproximativ 4 luni, in data de 11.09.2017,  a avut loc un incident in magazinul Kaufland din Iasi, situat pe str. I. P. Pavlov nr. 14, si pe care il regretam. Am fost alaturi de clienta noastra, acoperind in totalitate ingrijirile medicale aferente contuziei suferite la picior.  

Va asiguram ca a fost un caz izolat si ca vitrinele sunt sigure. In paralel, am dispus verificari ale vitrinelor din toate magazinele, in urma carora va confirmam ca respecta toate standardele de siguranta. 

Cu privire la informatiile prezentate in articol, tinem sa va atragem atentia ca acestea sunt exagerate si cu rol tendentios, deoarece nimeni nu a fost in pericol de moarte. De asemenea, copilul nu a avut nevoie de ingrijiri medicale. In ceea ce priveste reactia angajatilor, acestia au fost alaturi de clienta, acordandu-i asistenta si solicitand suportul ambulantei".

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1239 (s) | 35 queries | Mysql time :0.029860 (s)