vineri, 19 aprilie, 2024

Incredibil! Acuzatii grave aduse companiei Wizz Air! O ieseanca spune ca a fost umilita impreuna cu alti pasageri pentru ca era romanca! FOTO

Distribuie:

Publicat:

• Pasagerii unei curse Wizz Air spre Iasi au trecut prin momente de panica timp de mai multe ore • Oamenii au fost obligati sa stea cu orele intr-un terminal dintr-un motiv absolut incredibil • Dupa ore intregi de asteptare si de nesomn, pasagerii au fost obligati sa indure si alte chinuri 

Momente incredibile petrecute intr-un aeroport din Europa. Pasagerii unei curse Wizz Air W63002, care urmau sa ajunga la Iasi de pe aeroportul cipriot din Larnaca, au ajuns sa-si blesteme zilele. Oamenii au fost nevoiti sa astepte si jumatate de zi in aeroportul din Larnaca pana sa se imbarce in avionul care sa-i duca spre casa. 

Culmea, asta s-a intamplat din cauza defectiunii aeronavei care ar fi trebuit sa decoleze de la Iasi spre Larnaca in cursul zilei de miercuri, 2 august. Cum avionul a fost tinut la sol pe aeroportul din Iasi aproape 12 ore, cursa retur a avut de asemenea intarziere

Numai ca in tot acest timp, pasagerii din aerogara cipriota au ajuns sa indure momente cu adevarat incredibile. O ieseanca aflata in Cipru impreuna cu familia a povestit cu lux de amanunte cum au fost tratati pasagerii de reprezentantii companiei aeriene. 

Citeste si : EXCLUSIV/UPDATE! Avion Wizz Air blocat pe pista Aeroportului Iasi – FOTO

“Avionul care a avut intarziere de la Iasi la Larnaca trebuia sa se intoarca cu noi. De acolo au plecat si toate problemele noastre. Noi am stat cam 12 ore in aeroport si am asteptat sa ajungem la Iasi. Trebuia sa plece ieri la 16:45 din Larnaca si am plecat pana la urma dimineata la 5:10 minute. Am ajuns in Iasi in jurul orei 7:00. A fost o situatie ciudata. Tratamentul fata de noi, ca si clienti, a fost sub orice nivel de minim bun simt. Noi ne-am facut rezervarea online si primeam mesaje de la companie ca avionul intarzie. Tot primeam mesaje cu ore diferite de plecare. Dupa ultimul mesaj primit undeva in jurul orei 18:00 am inteles ca vom decola abia spre dimineata. La un moment dat ne-am dus catre ei si le-am aratat mesajele. Ne-am dus catre cei de la companie, insa ne-au mintit spunand ca sunt angajati ai aeroportului si nu ai companiei Wizz Air. Eu vorbesc limba greaca fluent si inteleg ce se vorbeste”, a aratat L.L., una din pasagerele cursei respective. Si asta nu a fost tot. Pasagera cursei Larnaca–Iasi a aratat ca in tot acest timp, oamenii au fost nevoiti sa doarma pe unde au apucat, pentru ca nu s-a oferit pentru toata lumea locuri de cazare. 

“Nu ne-au dat o patura sa ne invelim, cat despre vreo cazare la hotel nici nu putea fi vorba. Au fost cazate doar doua persoane cipriote si o familie cu un copil mic care s-au intors ca au fost cazati intr-un loc infect, fara apa curenta. Impreuna cu mai multi pasageri am decis sa ne adresam instantelor de judecata. Nu se poate sa ajungem la asa ceva. Am avut senzatia ca daca eram din alta tara nu si-ar fi batut joc de noi intr-un asemenea hal. Am mers de foarte multe ori cu Wizz Air si de fiecare data au avut intarziere. Ne-au dat niste vouchere de 3,5 euro, desi acestea sunt in mod normal de 7 euro. Dupa cateva ore ne-au mai dat altele, suma totala fiind la vreo 20 euro. Mai bine nu ne dadeau nimic decat sa stam atatea ceasuri”, a mai precizat pasagera respectiva. 

Avion forjat la maxim

Pasagera a aratat ca nu este pentru prima data cand avioanele Wizz Air au intarzieri foarte mari. Si totul pentru ca flota de avioane ale acestei companii este redusa, o aeronava fiind utilizata la maxim de mai multe ori pe zi. De altfel, aeronava de tip Airbus A 320 a fost folosita si in cursa Lutton–Iasi in aceeasi perioada de timp, acesta fiind si unul din motivele care au dus la defectiunea acesteia. 

Reprezentantii Wizz Air nu au avut un alt punct de vedere cu privire la incidentul de la Larnaca, fata de ceea ce au transmis in momentul incidentului de la Iasi. Au mentionat ca din cauza ca situatia este identica, punctul de vedere ramane acelasi. 

“Toti pasagerii sunt informati si li se ofera vouchere pentru alimente conform regulamentului UE si politicii Wizz Air. Ne cerem scuze tuturor pasagerilor carora le-au fost afectate planurile de calatorie, insa siguranta pasagerilor, a echipajului si a aeronavei este prioritatea noastra zero”, au transmis cei de la Wizz Air. 

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img