vineri, 19 aprilie, 2024

Ingrijorare mare in Japonia: 43% dintre persoanele cu varste 18 si 34 de ani sunt virgine

Distribuie:

Publicat:

Jumatate dintre tinerii japonezi cu varste pana in 30 de ani nu au avut nicio experienta sexuala, releva un studiu realizat recent. Ca atare, tara se confrunta cu o scadere demografica fara precedent. Tinerii refuza iesirile romantice, barbatii spunand ca gasesc femeile inspaimantatoare. 43% dintre persoanele cu varste 18 si 34 de ani sunt virgine, releva The Independent. Ei spun ca prefera mai degraba sa se uite la filme porno, acasa, in fata calculatorului.

Pentru prima data in istorie, in 2017, rata nasterilor a fost sub un milion. Cum numarul deceselor este in crestere, specialistii spun ca Japonia se confrunta cu o bomba demografica cu ceas.

Totodata, in Japonia circa un milion de tineri se izoleaza luni de zile, dar in unele cazuri si ani, in camerele lor si refuza orice contact social. Estimarile arata ca intre 700.000 si un milion de tineri de sex masculin aleg sa se izoleze de toate cunostintele, chiar daca stau in aceeasi casa cu parintii. Ajung sa nu mai discute cu nimeni, dar nici nu mai parasesc domiciliul pentru mult timp, fiind cunoscute si cazuri in care izolarea a durat peste patru ani.

 

CITESTE SI: Premiera mondiala! Celebra companie Coca-Cola lanseaza pe piata o bautura cu alcool

Una dintre cele mai cunoscute branduri de bauturi racoritoare din lume anunta un nou capitol. Pe piata din Japonia va fi lansata Coca-Cola cu alcool. Compania a spus ca va imbina o bautura celebra japoneza numita „Chu-Hi” cu apa carbogazoasa, dar si cu diverse arome, anunta The Telegraph.

Noul produs va contine o doza redusa de alcool, in schimb va avea mai multe arome de la kiwi la yuzu – si va fi disponibil in magazinele din intreaga Japonie.

Presedintele brandului Coca-Cola din Japonia, Jorge Garduno, a spus ca acest produs este un exemplu ca se poate de explorat si alte oportunitati. „Coca-Cola s-a concentrat intotdeauna pe bauturile non-alcoolice, iar acesta este un experiment modest al unui segment de piata”, a declarat acesta. Cel mai probabil, conceptul de bauturi Coca-Cola va ramane doar in Japonia, fara sa se extinda global. Motivul este datorat pietei japoneze „unice si speciale”, a precizat Jorge Garduno.

Bautura Coca-Cola a aparut in urma cu 130 de ani in Statele Unite.

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img