sâmbătă, 20 aprilie, 2024

Mere cu exces de pesticide vandute de Lidl Romania

Distribuie:

Publicat:

Lantul de hipermarketuri Lidl Romania a retras de la vanzare merele verzi, sortimentul Golden Delicious, importate din Polonia si vandute in perioada 24 iunie – 2 iulie 2018, dupa ce in acestea a fost descoperita o cantitate de pesticide peste limita admisa. „În cadrul controalelor de rutina s-a descoperit in produsul Mere verzi, sortimentul Golden Delicious, o cantitate de pesticid Clorpirifos peste limita admisa de lege.

Clorpirifos poate provoca simptome precum lacrimare, salivatie, secretii bronsice, contractrarea pupilelor, eruptii, diaree sau spasme musculare. La numite grupe de persoane (gravide, copii, persoane in varsta sau cu un sistem imunitar scazut) pot aparea simptome severe.

Merele verzi, sortimentul Golden Delicious, au fost vandure de Lidl Romania de la 24.06.2018 pana la 02.07.2018. Din motive ce tin de siguranta consumatorului, Lidl Romania a reactionat fara intarziere si a retras merele in cauza de la vanzare. Rugam consumatorii sa returneze merele in oricare dintre magazinele Lidl. Contravaloarea produsului va fi returnata, fara a fi necesara prezentarea bonului fiscal”, se arata pe site-ul ANVSA.

O clienta Lidl s-a aratat extrem de nemultumita de faptul ca mesajul de avertizare nu a fost publicat si pe site-ul companiei, ci doar a fost afisat in magazine. „Mi se pare aberant cum ei anunta in afis ca putem returna merele – suntem in 12 iulie si ei vorbesc de mere puse in vanzare intre 24 iunie – 2 iulie. Nu este vorba de returnare aici, Lidl, este vorba despre faptul ca majoritatea clientilor care v-au cumparat aceste mere deja le-au mancat.

Eu nu o sa las lucrurile asa si ma voi gandi cum sa procedez mai departe, pentru ca nepasarea mea, a noastra va ajuta la perpetuarea impertinentei lor si a comportamentului iresponsabil fata de clienti. Fac apel pe calea asta la toti fostii mei colegi din presa pentru a raspandi informatia, a investiga, a pune intrebari, dar si la toti influencerii din lista mea, pentru a trage un semnal de alarma. E misto sa fotografiem ofertele faine de la Camara Noastra sau Lidl DeLuxe, si eu fac asta, dar este si mai important sa ne sesizam atunci cand brandurile din jurul nostru fac greseli grave de comunicare.”, scrie Catalina Bucur.

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img