News Flash:

Mirosul de gaz trebuie semnalat de urgenta la Call Center-ul E.ON Gaz Distributie

23 Octombrie 2013
1213 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7509 RON (0.0000)
USD: 4.1988 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Flacara aragaz
Call Center-ul functioneaza non-stop si poate fi apelat la numerele de telefon 0800 800 928 sau 0265 200 928. Numerele de telefon se regasesc pe verso-ul facturilor de gaz, dar si pe autocolantele lipite pe contoarele de gaz ori pe firidele acestora. „Indiferent de locul in care ne aflam, pe strada, acasa sau la serviciu, fiecare dintre noi trebuie sa fie responsabil si sa semnaleze orice situatie in care se simte miros de gaz, apeland urgent Call Center-ul E.ON Gaz Distributie. Este deosebit de important sa fim anuntati imediat, astfel incat echipele specializate ale companiei noastre sa intervina la timp pentru a putea preveni aparitia unor evenimente grave", se arata intr-un comunicat remis de E.ON Gaz.

In anul 2012, in urma apelurilor telefonice venite din partea cetatenilor, echipele E.ON Gaz Distributie, care actioneaza la nivelul celor 20 de judete din aria de activitate a companiei, au avut in jur de 111.000 de interventii, din care circa 1.300 in judetul Vaslui, care inseamna tot atatea situatii cu potential de risc si care au fost solutionate. In cazul in care simt miros de gaz in interiorul locuintei, pana la venirea echipelor, cetatenii trebuie sa aplice urmatoarele masuri de siguranta: sa stinga toate focurile, sa deschida imediat toate usile si ferestrele, sa nu manevreze aparate electronice, sa nu aprinda lumina, sa nu verifice cu flacara instalatiile de gaze naturale.

call center
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1097 (s) | 24 queries | Mysql time :0.013373 (s)