joi, 28 martie, 2024

Netflix va fi detronat de o nou serviciu oferit de Disney

Distribuie:

Publicat:

Disney a lansat, marți, serviciul de streaming al companiei, Disney+, în SUA, Canada și Olanda având în ofertă producții pentru toate gusturile și vârstele, ca filme cu supereroi Marvel, seriale din franciza „Star Wars”, lungmetraje animate clasice și documentare realizate de National Geographic.

Serviciul Disney+ oferă filme și seriale de la Pixar, Disney Animation, precum „Albă ca Zăpada și cei șapte pitici”, din 1937, dar și peste 600 de episoade din „Familia Simpson/ The Simpsons”, toate acestea la prețul de 6,99 de dolari pe lună.

Aplicația Disney+ va fi introdusă gradual, în următorii doi ani, pe celelalte piețe majore, începând cu Europa. Ea va fi disponibilă pe toate platformele – telefoane inteligente, tablete, console, televizoare inteligente. Prețul abonamentelor anuale, care permit accesul la conținuturi fără reclame, pentru Disney+ va fi de 69,9 dolari.

„Nu este doar pentru copii”, a declarat directorul executiv al Disney, Kevin Mayer, într-o conferință de presă. „Este dedicat întregii familii, dar oricine se poate bucura de acest produs”, a mai spus acesta.

Reprezentanții Disney le-au spus investitorilor că vor atrage între 60 și 90 de milioane de clienți în următorii cinci ani, inclusiv adulți care nu au copii.

În acest an, Disney se poate lăuda cu cele mai mari câștiguri de până acum. Parcurile tematice ale companiei au adus cea mai mare creștere, cu ajutorul Star Wars Galaxy’s Edge, compania finalizând și achiziția de 71 miliarde de dolari a celei mai mari părți din compania Twenty-First Century Fox.

Industria mass-media evoluează rapid, iar Disney, unul dintre liderii de piață, trebuie să se adapteze tendințelor

Companiile media vechi, precum NBC Universal și WarnerMedia, dezvoltă noi servicii de streaming. Totodată, giganți tehnologici precum Apple se adaptează nevoilor consumatorilor, în timp ce Netflix și Amazon continuă să înregistreze noi abonați.

Disney a creat un imperiu în jurul parcurilor tematice, televiziunii în direct și altele. În prezent, compania înființată acum aproape 100 de ani își îndreaptă atenția spre serviciile de streaming.

Cu un preț competitiv pe abonament, Disney + este cheia viitorului companiei. Marchează, în același timp, o schimbare costisitoare în modelul de afaceri al companiei.

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img