vineri, 29 martie, 2024

Nimeni nu il mai poate opri! Un client din Iasi vrea cu orice pret falimentul acestor multinationale! Iata ce a putut sa faca pentru a reusi ce si-a propus

Distribuie:

Publicat:

Un iesean a devenit spaima unor firme care furnizeaza servicii de telefonie • A depus zeci de sesizari impotriva Vodafone si eMag, motivand ca este neindreptatit de angajatii celor doua firme • Vodafone a refuzat orice colaborare cu acest iesean care nu isi mai poate face niciodata abonament la aceasta firma

Un iesean a declarat razboi firmelor Vodafone si eMag. De cativa ani de zile a devenit inamicul numarul 1 al Vodafone, iar de curand, si al eMag. Acesta nu mai are voie sa calce in vreun sediu al firmei Vodafone. Tot scandalul a izbucnit in anul 2012, dupa ce M.S. si-a facut un abonament la Vodafone.

Au aparut probleme pe parcursul derularii contractului, iar dupa ce ieseanul a vazut ca nu se intelege in niciun fel cu reprezentantii firmei, a inceput sa depuna reclamatii la orice institutie care ar putea sa-l ajute.

Prima pe lista a fost Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Iasi. A depus in jur de 20 de reclamatii in decursul anilor in care se lupta cu Vodafone. Din anul 2012, a facut constant drumuri la Vodafone si Protectia Consumatorilor, iar recent a inceput sa depuna sesizari impotriva eMag.

Zeci de sesizari la Protectia Consumatorilor

In anul 2012, consumatorul iesean si-a facut abonament la Vodafone pentru care platea 7 euro pe luna. La scurt timp, abonamentul a fost sistat iar fara ca acesta sa aiba facturi neplatite sau sa ceara rezilierea contractului. A mers imediat la CJPC Iasi si a depus sesizare impotriva Vodafone.

Comisarii i-au dat dreptate si au aplicat o amenda in valoare de 5.000 de lei operatorului economic si au dispus remedierea problemei. Nu dupa mult timp, ieseanul a revenit la sediul CJPC Iasi sa depuna din nou sesizare cu o alta problema, dar comisarii nu i-au dat dreptate. Insa ieseanul nu a renuntat asa usor si a venit tot mai des cu diverse sesizari referitoare la Vodafone.

"Noi am preluat orice reclamatie a avut. Cred ca au fost in jur de 20 de reclamatii de-a lungul anilor. Numai la Vodafone a depus in jur de 50 de sesizari intr-o perioada scurta de timp. Am solutionat toate reclamatiile depuse de petent, atat cat ne-a permis legislatia, insa nu a fost multumit de raspunsurile primite", sustin reprezentantii CJPC Iasi.

Ieseanul nemultumit a insistat sa i se faca dreptate, acuzand ca i-au fost folosite de catre Vodafone datele cu caracter personal fara acordul lui. "Cer sa se ia masuri urgente pentru ca eu nu am fost de acord sa ofer numele, prenumele sau adresa de domiciliu", sustine clientul in reclamatie.

eMag, noul inamic al ieseanului nemultumit

Spaima operatorului de telefonie mobila nu s-a inteles cu angajatii Vodafone, astfel ca i-a fost interzis accesul in orice magazin sau sediu al firmei. Acestia au refuzat sa mai incheie contracte cu clientul din Iasi, insa el nu a renuntat asa usor la lupta impotriva operatorului economic. A descoperit pe site-ul eMag o oferta privind vanzarea unor telefoane cu abonament la Vodafone. A incercat sa incheie abonamentul prin intermediul eMag, insa nu a reusit pentru ca a fost refuzat de firma respectiva, dar si de Vodafone, fiind pe lista neagra a clientilor Vodafone. Pentru ca nu a suportat sa fie refuzat si de eMag, ieseanul a depus mai multe reclamatii la CJPC Iasi si impotriva acestui operator economic.

Insa comisarii au decis ca ieseanul nu avea dreptate. "Noi am inteles de la reprezentantii eMag ca nu puteau sa-i vanda nimic pentru ca erau la vanzare telefoane cu abonamente la Vodafone. In cele din urma, clientul nemultumit a renuntat la petitiile depuse la noi referitoare la eMag", sustin reprezentantii CJPC Iasi.

Vodafone si eMag sunt printre operatorii economici cu cele mai multe reclamatii depuse la OPC de iesenii nemultumiti. Acestia au depus zeci de sesizari in perioada 2017-2018, iar unele dintre ele s-au solutionat favorabil reclamantilor, fiind aplicate sanctiuni de aproximativ 5.000 de lei.

Reprezentantii Vodafone sustin ca stiu de cazul acestui client. "Da, am primit reclamatii de la acest client. O sa transmit solicitarea dumneavoastra", au declarat reprezentantii Vodafone. Reprezentantii eMag nu au putut fi contactati telefonic pentru a oferi un punct de vedere in legatura cu zecile de reclamatii ale ieseanului nemultumit.

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img