News Flash:

Nutritionistii recomanda aceasta dieta, considerata cea mai buna pentru sanatatea organismului

12 Februarie 2019
376 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7228 RON (0.0000)
USD: 4.1899 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
s604x0 dieta dash

Expertii in nutritie au reusit sa aiba aceeasi parere in privinta celei mai bune diete pentru sanatatea organismului - dieta DASH. Cei de la US News & World Report au ajuns la concluzia ca dieta DASH este cea mai sanatoasa pentru organism, pentru cel de-al saptelea an consecutiv. Publicatia strange in fiecare an expertizele nutritionistilor si ale expertilor in obezitate si probleme ale diabetului si ale inimii, pentru a lua o decizie care sa desemneze cea mai buna dieta.

Termenul DASH provine de la alegeri dietetice pentru a opri hipertensiunea, cunoscut si sub denumirea de presiune crescuta a sangelui. Asa cum subliniaza si Business Insider, este un plan de dieta pentru toata lumea, chiar si pentru persoanele cu niveluri ridicate de presiune a sangelui. Clasamentul realizat a urmarit ca dietele sa indeplineasca anumiti factori, precum cat de usor de respectat este dieta, cat de eficiente sunt efectele sale pe termen scurt si lung in ceea ce priveste pierderea in greutate, cat este de sigura dieta si cum previne diabetul si problemele inimii.

La nivel general, dieta DASH se refera la limitarea consumului de sodiu, ceea ce inseamna ca vei renunta complet la alimentele congelate. Daca alegi sa urmezi dieta, va trebui sa incluzi in alimentatie produse proaspete, cereale, lactate fara grasimi si proteine, precum peste sau carne de pasare. Potrivit Institutului National al Inimii, Plamanilor si Sangelui, asa arata planul unei zile de dieta DASH, ce presupune consumul a 2000 de calorii:

Cereale – sase – opt gustari pe zi
Legume – patru – cinci gustari pe zi
Fructe – patru – cinci gustari pe zi


Produse lactate fara grasimi – doua – trei gustari pe zi
Carne slaba, pasare si peste – cel mult sase gustari pe zi
Nuci, seminte si leguminoase – trei – cinci gustari pe saptamana
Grasimi si uleiuri – doua – trei gustari pe zi
Dulciuri si produse indulcite – cel mult cinci pe zi
Maximum de sodiu consumat – 2300 miligrame pe zi

Avand in vedere restrictiile impuse, dieta DASH poate fi dificil de adoptat. Ai nevoie de multa determinare pentru a renunta la alimentele si gustarile care iti plac. Carnea rosie, zaharul si sarea sunt parti importante din alimentatia majoritatii persoanelor, iar daca ai fost obisnuita sa consumi aceste produse mult timp, schimbarile vor necesita aceasta ambitie. sursa: elle.ro

A.P.

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1090 (s) | 24 queries | Mysql time :0.017298 (s)