News Flash:

SOFERI, O VESTE BUNA! IN SFARSIT

27 Mai 2015
646 Vizualizari | 0 Comentarii
Asiguratii RCA si CASCO au la dispozitie un serviciu de asistenta la daune, prin intermediul unei aplicatii pentru smartphone-uri, lansata recent de Daune.Expert.

Serviciul vizeaza reducerea stresului clientului, care are un eveniment auto, pentru parcurgerea etapelor necesare avizarii si instrumentarii dosarului de dauna, servicii auxiliare pentru client care nu intra in aria despagubirilor politelor RCA (de exemplu - tractarea masinii indisponibilizate a soferului vinovat, de la locul accidentului), informatii complete si securizate de la locul evenimentului auto pentru asigurator, in timp real, inclusiv 'early warning' in cazul daunelor cu vatamari, toate informatiile in format electronic si disponibile asiguratorilor prin servicii web sau acces la portalul daune.expert, 'claims-assesment' (mediere la dauna - n.r.) in relatia pagubit-asigurator-service auto.

Lista serviciilor Daune.Expert include asistenta la deschiderea dosarului de dauna prin intermediul aplicatiei mobile, asistenta telefonica de specialitate in caz de dauna (call center), asistenta la deschiderea dosarului de dauna prin intermediul call center-ului, tractarea gratuita a autovehiculului atat pentru soferul vinovat cat si pentru soferul pagubit (daca autoturismul nu mai este deplasabil), mandatarea reprezentantului companiei pentru reprezentarea pagubitului in fata asiguratorului, programarea pentru constatare in fata asiguratorului, posibilitatea de a primi masina la schimb in functie de amploarea reparatiei, reprezentarea atat a soferului pagubit cat si a celui vinovat in fata asiguratorului, asistenta beneficiarului despagubirii in fazele intocmirii devizelor de reparatii, alegerea solutiilor tehnice de reparatie corespunzatoare si in alegerea unei unitati service corespunzatoare, monitorizarea reparatiei autoturismului in service si raportarea ritmica a stadiului reparatiei (informari text si foto), asistenta beneficiarului despagubirii la predarea autoturismului din service.

Potrivit reprezentantilor Daune.Expert, in cazul in care clientul dispune de un smartphone este important sa utilizeze aplicatia mobila deoarece se preiau astfel fotografii de la locul evenimentului auto cu autoturismele implicate, locul accidentului, marcajele rutiere, documentele soferilor implicati, se stabilesc exact locul evenimentului rutier, data si ora, informatii legate de eventualii martori, iar toate acestea vor duce la eliminarea oricaror ambiguitati, dubii despre cum s-a intamplat accidentul auto, conducand astfel la urgentarea instrumentarii dosarului de dauna si eliminarea reconstituirilor.

'Putine persoane au mai mult de un accident o data la sase ani, iar majoritatea asiguratilor nu stiu care sunt pasii ce trebuie urmati dupa un accident', a explicat crearea acestei aplicatii, in vederea instrumentarii daunelor in Romania, Catalin Ciprian, executive sales manager la Daune.Expert.

In ceea ce priveste vanzarea serviciului de asistenta la dauna, agentul de brokeraj poate oferta acest serviciu odata cu vanzarea politelor de asigurare RCA si CASCO, pentru perioade de valabilitate de 6 luni/ 12 luni, a precizat Catalin Ciprian.

Serviciul va fi vandut prin intermediul platformelor de brokeraj. Documentul eliberat atesta valabilitatea si acoperirea serviciului si contine instructiuni pentru instalarea aplicatiei pe platforme Android si iOS.
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1163 (s) | 36 queries | Mysql time :0.023088 (s)