sâmbătă, 20 aprilie, 2024

Top 5 companii faimoase cu cele mai scumpe logouri

Distribuie:

Publicat:

Scopul unui logou este identificarea și diferențierea dintre mulțime, nu neapărat trebuie să spună cu ce se ocupă compania în cauză. Cand vei încerca să spui o poveste despre acea companie într-un logou, ai șanse mari să eșuezi. De ce? Pur și simplu nu ai suficient spațiu sau nu vei reuși să transmiți tot ce era de spus. E ca și cum ai cere unui cover de CD să-ți cante o melodie.

El este forma de exprimare a identității companiei. Înglobează lucrurile care contează și au o însemnătate pentru ea. Companiile sunt gata să ofere mult efort și bani în ordine ca să propună publicului un logou memorabil și în același timp să-i reprezinte cat mai bine. Totuși,  de cați bani au fost nevoiți să sacrifice unele branduri? Uite o listă cu cele mai scumpe 5 logouri.

 

5. Pepsi – $1,000,000

Pepsi cu siguranță își permite să repartizeze sume considerabile pentru un logo. Dar ei au investit $1,000,000 doar ca să modifice vechiul logo, după cum puteți observa în imaginea de mai sus, vizual nu sunt schimbări substanțiale. În ochii multora, această trecere este percepută ca o altă încercare eșuată de a întrece în popularitate Coca-Cola, logoul ei fiind printre cele mai recunoscute din lume.

 

4. BBC – $1,800,000

BBC (British Broadcasting Corporation) au facut această schimbare în 1997, iar întreaga campanie de rebrănduire a costat 1,800,000. Fiind o rețea globală, necesitatea promovării a brandului fiind vitală. Schimbarea fiind bine primită de către public.

 

3. Accenture – $100,000,000

Accenture au fost nevoiți să schimbe logoul dat fiind faptului că au terminat contractul pe care îl aveau cu “Andersen Consulting”. Acceastă mișcare a costat $100,000,000.

2. BP –  $211,000,000

BP (British Petrolium) O altă companie care a investit enorm în crearea unei sigle. Designe-ul a fost creat de Landor Associates, Semnificația are scop de a arăta o evoluție spre “verde”. Însă încercarea lor de a transmite mesajul de eco-friendly a eșuat complet atunci cand au fost responsabili în accidentul de pe platforma petrolieră Deepwater Horizon din ziua de 20 aprilie 2010, care au avut loc la platforma de foraj Deepwater Horizon a companiei British Petroleum, situată în Golful Mexic. Catastrofa petrolieră din Golful Mexic este considerată cea mai mare din întreaga istorie a Statelor Unite și, în același timp, cauzatoare a unui enorm dezastru ecologic. Deci, nu cred că acei $211,000,000 pentru siglă vor putea șterge din memorie această catastrofă.

1. Symantec – $1,280,000,000

Symantec Symantec este o companie producătoare de software, în special soluții de securitate, cum ar fi antiviruși informatici. Compania a fost înființată în anul 1982. Cu sediul în Cupertino, California, Symantec operează în peste 40 de țări și are peste 50 de milioane de clienți. Ea se clasează pe primul loc în acest top cu suma $1,280,000,000 pentru rebranduire.

 

Mă gandeam să vin și cu topul celor mai ieftine logouri, dar nu-mi pot da seama cat de interesant ar fi pentru tine. La 25 de inimioare lovite mai jos ar fi un semn pentru mine să dezvolt această idee.

Sunt momente cand primești (citești acest articol), sunt momente cand oferi ( Distribuie acest articol  ).

Sursa: Fii Open Minded

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img