vineri, 29 martie, 2024

Un nou spectacol la planetariul din Barlad-FOTO

Muzeul „Vasile Parvan” a achizitionat un nou spectacol de planetariu ce poarta numele: „Jurnalul unui Miliard de Sori” (Journey to a Billions Suns).

Noul spectacol de planetariu a fost achizitionat de catre Muzeul „Vasile Parvan” din Barlad pentru departamentul de astronomie, cu prilejul aniversarii a sapte ani de la inaugurarea planetariului.

„Jurnalul unui Miliard de Sori”, asa cum este numit acest spectacol de planetariu, prezinta o frumoasa calatorie prin galaxia noastra. Plecand de la obiectele din Sistemul Solar pana la o deplasare imaginara cu viteza luminii spre cele mai importante stele, care pot fi observate si cu ochiul liber in noptile senine de iarna.

De asemenea, tot in aceasta prezentare, se ofera informatii despre cea mai noua misiune operata de catre Agentia Spatiala Europeana: GAIA. Acesta este un telescop spatial ce are ca principal obiectiv realizarea unei harti tridimensionale de mare precizie a galaxiei noastre, si de a descoperi noi informatii despre originea Caii Lactee.

Spectacolul de planetariu se adreseaza in special elevilor, studentilor si tuturor celor pasionati de astronomie si de stiinta. Cei interesati de noua achizitie pot viziona acest spectacol de planetariu incepand cu data de 06 Decembrie 2016. Reamintim ca spectacolele de planetariu se desfasoara in fieacare zi de marti pana sambata, cu proiectii la orele 11.00, 13.00 si 15.00. Pentru un spectacol de planetariu este necesar un minim de 20 persoane, pretul biletului este 4 lei. Relatii si programari la numarul de telefon: 0335 42 88 08