joi, 28 martie, 2024

Vanzările Ford pe piața chineză cunosc al treilea an de declin

Distribuie:

Publicat:

Vânzările din piața chineză ale americanilor de la Ford au scăzut cu 26,1% în 2019, al treilea an consecutiv de declin, transmite Reuters, potrivit Mediafax.

Constructorul american se confruntă cu un declin general al cererii pentru mașinile sale în China, a doua cea mai mare piață auto din lume pentru Ford. Compania a livrat 146.473 de mașini în China în cel de-al patrulea trimestru, în scădere cu 14,7%. În total a vândut în China 567.854 de autovehicule în 2019.

Ford încă încearcă să-și relanseze vânzările în China după ce afacerile au început să se amelioreze pe finalul anului 2017. Vânzările au căzut cu 37% în 2018, după un alt declin de 6% în 2017.

Președintele și directorul joint-venture-ului sub care Ford face afaceri în China, Ford Greater China, a spus recent că deși 2019 a fost un an cu multe provocări, cota de piață pe segmentul premium s-a stabilizat iar declinul pe vânzări a început să se micșoreze în cea de-a doua jumătate a anului.

Piața auto din China a suferit în 2019 din cauza conflictului comercial cu Statele Unite, însă potrivit analiștilor Ford a reușit să amelioreze declinul vânzărilor și să-și crească prețul mediu de vânzare. Piața auto chineză este așteptată să scadă cu circa 2% în 2020 pentru al doilea an consecutiv de declin. Volumul vânzărilor este estimat la 28 de milioane de mașini.

Ford plănuiește să lanseze peste 30 de noi modele în China în următorii trei ani din care o treime vor fi mașini electrice.

Săptămâna trecută, rivalul General Motors a anunțat de asemenea un declin de 15% al vânzărilor la 3,09 milioane de vehicule în 2019, al doilea an de scădere pe piața chineză pentru producătorul american.

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img