luni, 18 martie, 2024

Vesti mari pentru clientii acestui gigant! Ce serviciu introduce

Distribuie:

Publicat:

Veşti bune pentru clienții unui important supermarket din România! Gigantul introduce un serviciu care îi va bucura pe toți clienții.

De acum,G‌lovo îţi aduce Kaufland la tine acasă. Începând din luna august 2019, toţi cei care nu au timp să ajungă la cumpărături pot avea la dispoziţie opţiunea de a comanda produsele preferate din magazinele Kaufland România, folosind aplicaţia Glovo.

Astfel, clienţii vor primi acasă sau la birou produse alimentare sau nealimentare de pe lista de cumpărături, exclusiv din hipermarketurile Kaufland România.

Acesta este primul parteneriat lansat de Kaufland pentru a facilita accesul clienţilor la cumpărături folosind aplicaţia Glovo. Serviciul de livrare rapidă este disponibil în primă fază în Bucureşti, urmând ca până la finalul acestui an să fie analizată lansarea şi în alte oraşe ale ţării.

Astfel, curierii Glovo asigură livrări în întreaga Capitală, fiind deserviţi de cinci magazine Kaufland din Bucureşti: Barbu Văcărescu, Mihai Bravu, Apărătorii Patriei, Tudor Vladimirescu şi Basarab.

Sortimentul disponibil în prezent cuprinde peste 1300 de articole din categoriile:

Legume şi fructe

Carne, mezeluri şi produse congelate;

Lactate, brânzeturi şi ouă;

Cafea, pâine şi produse pentru mic-dejun;

Alimente de bază;

Dulciuri şi snacksuri;

Băuturi;

Cosmetice, produse pentru igiena personală şi produse pentru copii;

Produse non-alimentare şi produse de curăţenie;

Hrană pentru animale.

Glovo este aplicaţia care livrează orice, oriunde folosind în mare parte o flotă de curieri cu mijloace de transport sustenabile, precum biciclete şi scutere, din dorinţa de a contribui la decongestionarea traficului şi pentru a oferi o opţiune de livrare ecologică. Astfel, limita maximă a cumpărăturilor care poate fi transportată în acest moment de curierii Glovo este de 9 kilograme per livrare.

,,Parteneriatul cu Glovo este un prim pas pe care îl facem pentru a oferi clienţilor noştri un serviciu de livrare acasă sau la birou. Vrem ca toţi clienţii noştri să se bucure şi de confortul de a avea o grijă în minus, atunci când sunt în criză de timp – produsele de pe lista de cumpărături aduse la uşă. Căutăm permanent soluţii să ne adaptăm cât mai mult stilului de viaţă modern al clienţilor, însă fără a face rabat la calitate sau la procese care asigură calitatea şi prospeţimea. Pentru noi, acestea sunt prioritare, iar parteneriatul cu Glovo, care este tip pilot, în această fază, este ideal prin rapiditatea livrărilor – care în mare parte au loc prin mijloace de transport sustenabile, ceea ce se subscrie viziunii noastre privind grija faţă de mediu”, declară Valer Hancaş, Director Comunicare & Public Affairs Kaufland România. 

„Acest parteneriat este unul foarte important pentru Glovo în contextul creşterii categoriei de livrări din supermarket. Glovo oferă clienţilor săi o soluţie rapidă indiferent de natura produselor de care au nevoie. Ne concentrăm mai mult pe rezolvarea situaţiilor punctuale, avantajul nostru în acest context fiind rapiditatea livrării, şi nu volumul pe care îl livrăm. Ne bucurăm că începând de astăzi putem facilita clienţilor noştri accesul la gama variată de produse oferită de Kaufland”, declară Victor Răcariu, General Manager al Glovo România, potrivit adevarul.ro

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img