vineri, 26 aprilie, 2024

WPP pregăteşte fuziunea dintre Young & Rubicam şi divizia de publicitate digitală VML

Distribuie:

Publicat:

WPP, cea mai mare companie de publicitate din lume, pregăteşte o fuziune între Young & Rubicam şi divizia de publicitate digitală VML, pentru a ţine pasul cu digitalizarea sectorului de profil, potrivit Wall Street Journal (WSJ), transmite Reuters, conform news.ro.

Noua companie ar urma să fie condusă de directorul general al VML, Jon Cook, potrivit unor surse citate de WSJ.

Una dintre surse a spus că există discuţii referitoare la o colaborare între compania de marketing direct Wunderman cu firmele creative ale grupului, pentru a le pune la dispoziţie date referitoare la consumatori care să le ajute să creeze reclame mai relevante.

Grupul, care este lider de piaţă, a fost afectat puternic în ultimul an de tendinţa tot mai mare a clienţilor de a recurge la platforme precum Google şi Facebook, pentru a ajunge la consumatori.

WPP îşi revine după plecarea fondatorului şi directorului general Martin Sorrell, care s-a retras de la conducerea companiei în luna aprilie, după plângeri legate de comportamentul său, pe care le-a respins ca neadevărate.

Reprezentanţii WPP nu au fost disponibili pentru comentarii.

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img