News Flash:

5 alternative bune la cele mai consumate alimente

16 Iulie 2015
2825 Vizualizari | 1 Comentarii
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.8737 RON (0.0000)
USD: 4.0172 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Alimentele pe care le consumi au un impact semnificativ asupra nivelului tau de energie. De aceea este bine sa gasesti alternative sanatoase la cele mai consumate alimente. Descopera cat de usor poti sa fii mai energica, inlocuind cele mai frecvent consumate alimente si bauturi cu altele care sunt o sursa buna de nutrienti:

1. Seminte de floarea soarelui in loc de chipsuri


Acestea sunt considerate amplificator de energie penru ca hranesc organele digestive, splina si pancreasul, scrie nutritionistul britanic Gillian McKeith in cartea sa “Hrana vie pentru sanatate”. Consuma-le ca gustare in loc de chipsuri sau alte alimente procesate.

2. Mei in loc de orez alb sau cuscus

Meiul contine fier, magneziu, potasiu, siliciu, vitamine din complexul B, vitamina E, proteine cu putine calorii, enzime digestive si are rolul de a imbunatati digestia, indepartand acidul in exces.

3. Suc din iarba de grau in loc de cafea

Fie optezi pentru iarba de grau proaspata pe care sa o storci, fie folosesti pulberea din iarba de grau (sau de orz verde, lucerna) pe care o amesteci cu apa. Acesta contine cantitati insemnate de fier, calciu, magneziu, aminoacizi, clorofila, vitaminele A, C, E cu numeroase efecte benefice asupra organismului.

4. Smoothie in loc de vitamine sintetice

Ce nu trebuie sa lipseasca din smoothie: semintele de dovleac care au grasimi bune, mult fier si te feresc de paraziti intestinali, semintele de in care au fibre si imbunatatesc digestia, semintele de chia care scad colesterolul si au o gramada de minerale/vitamine, legume cu frunze verzi (patrunjel, spanac) care aduc enzime si clorofila. Pe langa aceasta baza pe care sa o folosesti mai poti adauga zeama de lamaie, banana, mar sau fructe de padure congelate.

5. Cereale integrale in loc de cereale rafinate

Orezul brun, pastele din faina integrala, quinoa, amarantul, meiul, graul/orzul/ovazul integral sunt cateva dintre cele mai nutritive cereale integrale la care poti sa apelezi.
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2021 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1231 (s) | 34 queries | Mysql time :0.015050 (s)