News Flash:

Acestea sunt alimentele de care depinde imunitatea organismului: Sustin functionarea anticorpilor

21 Septembrie 2020
275 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.8737 RON (-0.0001)
USD: 4.1135 RON (-0.0154)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
kefir lactate 990x660

Anticorpii sunt ”soldățeii” din organism care au grijă să îl apere pe acesta de inamici, adică de antigenii care atacă organismul.

Anticorpii sunt de fapt, proteine, de aceea este necesar să ne hrănim corespunzător, cu alimente care să susțină funcția anticorpilor.

Un anticorp este o componentă proteică a sistemului imunitar care circulă în sânge, recunoaște substanțe străine precum bacteriile și virusurile și le neutralizează.

De asemenea, după expunerea la o substanță străină, numită antigen, anticorpii continuă să circule în sânge, oferind protecție împotriva expunerilor viitoare la acel antigen.

Un anticorp este reprezentat de o imunoglobulină, adică o proteină gamaglobulinică găsită în plasmă, în lichidul extracelular și în secrețiile organismului.

Anticorpii sunt produși de globulele albe din sânge specializate, numite limfocite B (sau celule B). Structura anticorpului constă din două lanțuri ușoare și două lanțuri grele, iar în vârful anticorpului este o regiune hipervariabilă, care permite anticorpului să formeze diferite tipuri de anticorpi, special creați pentru a răspunde fiecărui antigen care atacă organismul, potrivit genome.gov și britannica.com.

Ce mâncăm pentru creșterea imunității

Chefirul

O sursă foarte bună de calciu și probiotice. Această băutură fermentată este o excelentă sursă de calciu și de bacterii probiotice. Susține sănătatea intestinală. Are un conținut ridicat de vitamine (complexul de vitamine B, caroten, vitaminele E, D si K), minerale (potasiu, fosfor, magneziu, zinc, iod, fluor, calciu) și proteine ușor digerabile. Are proprietăți antibiotice și antifungice.

Cruciferele

Varza, conopida și broccoli sunt legume care au un puternic efect de detoxifiere a ficatului. Prin aceasta, consumul lor ajută sistemul imunitar (permițându-i să-și canalizeze mai bine resursele către identificarea și neutralizarea virusurilor și bacteriilor).

Măceșele

Sunt bogate în vitamina C, este recomandat a fi consumate crude. Sparge boabele de la măceșe, toarnă apă fierbinte peste ele și lasă-le la infuzat.

Ciupercile

Ciupercile sunt considerate a fi unul dintre alimentele de bază în stimularea sistemului imunitar. Acestea cresc producția și activitatea anticorpilor, ajutând corpul să lupte mult mai eficient cu infecțiile.

Experții recomandă să mâncăm ciuperci chiar de mai multe ori pe zi și să adaugăm această legumă în cât mai multe dintre mâncărurile pe care le consumăm pentru a maximiza rezultatele. Ciupercile conțin proteine vegetale valoroase și pot înlocui adeseori carnea, pentru cei care optează în acest sens.

continuarea pe exquils.ro

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2020 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1296 (s) | 35 queries | Mysql time :0.018027 (s)