News Flash:

Alimente care contin vitamina D

26 Iunie 2017
911 Vizualizari | 0 Comentarii
Ce ar trebui sa mananci pentru un surplus de vitamina D adus organismului?

1. Ulei din ficat de cod

Uleiul din ficat de cod are un continut bogat de vitamina D. in plus, acest ulei contine si vitamina A, precum si grasimi omega-3.

2. Pastrav

Printre alti pesti care au un continut semnificativ de vitamina D, cum ar fi somonul si pestele spada, se numara si pastravul. Iar pe langa vitamina D, poti gasi si vitaminele B6 si B12, fosfor, potasiu si seleniu in pastrav. Iar modalitatile in care poti prepara acest pastrav te vor ajuta sa nu te plictisesti niciodata de acest aliment.

3. Tofu

Branza de soia sau tofu contine, de asemenea, vitamina D. in plus, are si un aport generos de proteine si 8 aminoacizi esentiali. Pentru un pranz sanatos, poti incerca sa pregatesti o salata de tofu cu sparanghel.

4. Oua fierte tare

Ouale fierte tare reprezinta o sursa importanta de energie pentru corpul tau si o sursa importanta de vitamina D. Ouale contin si alte vitamine si minerale, printre care se numara fierul, zincul, potasiul si vitamina D.

Poti sa-ti faci oua fierte dimineata, inainte de a pleca la birou, pentru a te bucura de un inceput de zi plin de energie. Iar salatele cu oua fierte pot constitui un pranz sanatos si hranitor.

5. Cereale integrale

O alta modalitate perfecta de a-ti incepe o noua zi poate fi cu ajutorul cerealelor integrale, deoarece contin o cantitate importanta de vitamina D. Iar pe langa aceasta vitamina care poate lipsi din organismul tau, mai ales daca nu stai foarte mult timp in lumina soarelui, cerealele integrale au si fibre, proteine si vitamina C. inainte de a alege un anumit brand, asigura-te ca citesti eticheta si consulti ingredientele, pentru a te asigura ca nu au si zahar.

6. Ciuperci Portobello

Atunci cand sunt expuse la lumina soarelui, ciupercile Portobello reprezinta o sursa importanta de vitamina D. Aceste ciuperci contin, de asemenea, fibre, proteine, potasiu si fosfor. Poti prepara aceste delicioase ciuperci la gratar, pentru a beneficia de totalitatea substantelor nutritive pe care le contin.

sursa: eva.ro

2 pastrav 3 tofu
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2020 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1297 (s) | 35 queries | Mysql time :0.015432 (s)