News Flash:

Alimente pe care oamenii sanatosi nu le mananca niciodata

26 Mai 2017
1103 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.8743 RON (-0.0004)
USD: 4.1768 RON (+0.0180)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Daca ai o dieta sanatoasa, probabil ca te gandesti ca niciun aliment nu iti poate face rau, daca este consumat cu moderatie. Cu toate acestea, exista cateva alimente pe care oamenii sanatosi nu le mananca niciodata. Iata care sunt acestea!

Ce alimente sunt evitate de oamenii sanatosi?

1. Alimentele procesate

Daca vrei sa ai o viata sanatoasa si sa ii dai copilului tau numai alimente care sa ii ofere o dezvoltare normala, concentreaza-te pe alimentele proaspete. Orice produs care vine intr-o cutie sau ambalaj a fost procesat si nu reprezinta cea mai buna alegere. Nutritionistii ne sfatuiesc sa evitam alimentele care contin zahar excesiv, grasimi trans si uleiuri vegetale industriale. Toate aceste ingrediente sunt prelucrate si o gama larga de studii ne arata ca acestea au efecte daunatoare asupra sanatatii noastre. In plus, acestea cresc riscul aparitiei de boli cronice, cum ar fi diabetul de tip 2, bolile cardiovasculare si cancerul.

2. Sucuri dietetice

Fiecare specialist in sanatate are pe lista sa de alimente de evitat sucurile dietetice. Acestea contin un indulcitor care este extrem de nociv pentru organismul nostru, avand un impact negativ semnificativ asupra greutatii si sanatatii tale. Aspartamul este responsabil pentru indulcirea sucurilor, desi nu contine nicio calorie. Chiar daca aspartamul nu are calorii, acesta afecteaza nivelul glicemiei, la fel ca zaharul alb, indemnand pancreasul sa produca insulina. Iar aceasta reactie obliga organismul sa stocheze mai multe alimente sub forma de grasime.

Este recomandat sa alegi bauturile indulcite cu stevie.

3. Cereale rafinate

Cerealele rafinate sunt, in principiu, cerealele care au fost private de substantele nutritive sanatoase. Exista trei parti ale cerealelor: taratele, germenii si endospermul. In cazul cerealelor rafinate sunt indepartare taratele si germeni, in acest fel fiind indepartate si fibrele dietetice, complexul de vitamina B si fierul. Cerealele rafinate sunt folosite pentru painea alba, orezul alb si pastele fainoase. Din cauza faptului ca organismul tau nu trebuie sa lucreze la fel de mult pentru a descompune cerealele rafinate, nivelul zaharului din sange va ajunge sa urce si sa scada. Alimentele procesate, zaharurile adaugate si carbohidratii simpli sunt usor de digerat si se descompun rapid in organism. Acest lucru duce la o foame constanta, pofte frecvente si, ulterior, la cresterea in greutate.

4. Fructele uscate

Fructele uscate ar trebui consumate numai in portii mici sau deloc. Acestea au foarte multe calorii si stimuleaza nivelul energiei si nivelurile insulinei, putand provoca o scadere substantiala a energiei si o pofta de dulce. Fructele uscate pot provoca daune la nivel digestiv, ducand la aparitia gazelor si balonarii. De aceea, oamenii sanatosi aleg fructele proaspete.

sursa: eva.ro
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2020 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2373 (s) | 24 queries | Mysql time :0.012924 (s)