News Flash:

Alimentele care conțin potasiu, mineralul care păstrează inima sănătoasă: Îți asigură doza zilnică

7 Iunie 2021
304 Vizualizari | 0 Comentarii
avocado mic dejun 990x660

Pare surprinzător, dar bananele ne asigură mai puțin de 10% din doza zilnică necesară de potasiu, un mineral extrem de important, care ne protejează de accidentul vascular cerebral și de bolile de inimă. Află din acest articol cum poți să obții restul de potasiu de care organismul tău are nevoie într-o zi, cu ajutorul alimentației.

1. Dovleacul de tip butternut squash

Această legumă dulce întrece bananele la capitolul potasiu, oferindu-ți 582 mg din acest mineral esențial la o porție de aproximativ 140 de grame. Potrivit cercetătorilor americani, adulții ar trebui să consume 4.700 mg de potasiu pe zi.

2. Edamame sau soia verde

O cană (aproximativ 200 g) de boabe verzi de soia conține 676 mg de potasiu. Boabele de soia verde sunt, de asemenea, una dintre cele mai bune surse de proteine vegetale, deoarece acestea conțin toți micronutrienții esențiali de care corpul nostru are nevoie pentru a construi masă musculară. Soia verde este delicioasă atunci când boabele sunt prăjite și condimentate cu puțină sare, potrivit doc.ro.

3. Cartofii albi și cartofii dulci

Un cartof dulce conține 542 mg de potasiu, pe când ruda lui, cartoful alb, îți oferă până la 941 mg de potasiu. Ambele tipuri de cartofi vin la pachet cu un nivel foarte mare de vitamina A. Așadar, acum știi că ai încă un motiv pentru a consuma mai des cartofi dulci.

4. Mangoldul sau sfecla elvețiană

Vei obține 961 mg de potasiu dacă fierbi o cană de sfeclă elvețiană, așa cum mai este numit mangoldul. Această legumă frunzoasă este, de asemenea, bogată în fier, calciu și vitaminele A, C și K. Mai mult, medicii nutriționiști sunt de părere că sfecla elvețiană va deveni, în scurt timp, un superaliment la modă, care va fi la fel de îndrăgit precum varza kale.

5. Sfecla roșie

Toacă și coace 150 de grame de sfeclă pentru a obține o doză de 518 mg de potasiu. Ca bonus, vei primi la pachet și acid folic, mangan și cupru, pe lângă fibrele alimentare, magneziu, fosfor, vitamina C, fier și vitamina B6.

Continuarea pe exquils.ro

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2021 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1095 (s) | 23 queries | Mysql time :0.032592 (s)