News Flash:

Alimentele care i-au asigurat longevitatea unui barbat de 116 ani

31 Ianuarie 2018
952 Vizualizari | 0 Comentarii
s604x0 Turmeric 1

Bernardo Lapallo, un barbat in varsta de 116 ani, spune ca a gasit secretul longevitatii. Brazilianul a facut o lista a alimentelor pe care le-a inclus frecvent in alimentatie, considerand ca acestea au jucat un rol cheie in ceea ce priveste longevitatea de care se bucura.

Bernando Lapallo s-a nascut in Brazilia la 17 august 1901 si s-a mutat cu familia in Statele Unite la varsta de cinci ani. Acesta este cunoscut la nivel mondial pentru stilul alimentar pe seama caruia pune longevitatea sa. Barbatul consuma foarte multe fructe si legume organice, evitand in acelasi timp alimentele daunatoare organismului, scrie naturalsociety.com. Lista celor mai frecvente alimente consumate include:

Usturoi 

Daca nu sunteti un fan al usturoiului, probabil veti incepe sa-l includeti in alimentatie dupa ce veti afla beneficiile pe care le ofera. De la prevenirea cancerului la detoxifierea organismului, tratarea maladiilor cum ar fi durerile de dinti sau tusea, sunt doar cateva dintre caracteristicile usturoiului.

Miere 

Mierea este cunoscuta de multa vreme pentru beneficiile sale uimitoare, tratand nenumarate probleme de sanatate. Acest produs uimitor are proprietati antibacteriene, antifungice, antiseptice si antioxidante - facandu-l unul dintre cele mai benefice alimente. 

Scortisoara 

Deosebit de bogata in fibre, magneziu si calciu, scortisoara este folosita de mii de ani pentru aroma si beneficiile sale. Cunoscuta in numeroase culturi, aceasta poate fi utila in special in prevenirea diabetului, a cancerului si a artritei. 

Ciocolata neagra 

Cacaoa este un super-aliment, extrem de bogat in antioxidanti, ajutand atat mintea cat si trupul.

Uleiul de masline 

Bogat in grasimi benefice, uleiul de masline pastreaza atat inima, cat si creierul sanatoase, prevenind declinul cognitiv si riscul aparitiei bolilor cardiovasculare.

Obiceiuri recomandate de Bernando Lapallo: 

Exercitiu fizic si mental. 

O dieta saraca in sare, bogata in fructe, legume si alimente bogate in fibre si antioxidanti. 

Nu mancati niciodata pana atingeti senzatia de satietate. 

Consumati alimente bogate in vitamina E, care ajuta la mentinerea functiilor cognitive. 

Beti ceai din plante. Ikarienii, care traiesc, de asemenea, vieti lungi, iubesc ceaiul din plante. Beneficiile de sanatate ale ceaiului verde sunt uimitoare. 

Luati pauze dese. 

Manancati legume proaspete. 

Relaxati-va.

Reducerea stresului devine un factor din ce in ce mai cunoscut atunci cand vine vorba de longevitate. Stresul poate creste foarte mult riscul numeroaselor boli.

sursa: adevarul.ro

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2021 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1202 (s) | 34 queries | Mysql time :0.038367 (s)