News Flash:

Alimentele care stimuleaza sistemul imunitar al diabeticilor: Scad riscul infectiilor

3 Martie 2021
175 Vizualizari | 0 Comentarii
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.9243 RON (-0.0002)
USD: 4.1120 RON (+0.0009)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
mancand supa 990x556

Diabetul este o boală cronică ce afectează sistemul imunitar, iar pacienții diabetici sunt mai expuși riscului de infecții. Există diverse soluții care pot ajuta în acest sens, cum ar fi exercițiul fizic regulat, somnul adecvat și limitarea stresului. În plus, controlul glicemiei este esențial în menținerea sănătății sistemului imunitar.

Pe lângă acestea, poți apela la anumite remedii naturale și alimente, care pot fi integrate cu ușurință în dietă și care stimulează și întăresc sistemul imunitar.

1. Citricele

Citricele sunt o sursă foarte bună de vitamina C, care stimulează producția de celule albe, necesare pentru a alunga pericolul de infecții. Așadar, fructe precum grapefruit, portocale, mandarine, lămâi și limete nu ar trebui să lipsească din bucătăria ta. Evită, în schimb, fructul de citrice, care poate crește glicemia în sânge.

2. Fructele de soc

Fructele de soc sunt bogate în antioxidanți, care pot ajuta în lupta împotriva proceselor inflamatorii din corp. De asemenea, există cercetări care sugerează că fructele de soc pot avea acțiune antivirală, potrivit doc.ro.

3. Fructele de acai

Fructele de acai sunt extrem de nutrivite, conținând vitamine și antioxidanți din plin. Antioxidanții luptă împotriva radicalilor liberi, ferindu-ne de efectele nocive ale stresului oxidativ. Bucură-te de gustul aromat al acestor fructe în salate, smoothie-uri și în iaurt cu cereale.

4. Stridiile

Stridiile sunt bogate în zinc, care are acțiune antivirală, motivată prin stimularea producției de celule albe, cruciale pentru funcționarea optimă a sistemului imunitar. În plus, zincul ajută la accelerarea vindecării rănilor.

5. Pepenele roșu

Acest fruct savuros poate fi mai mult decât un desert răcoritor pe timp de vară. Pepenele este bogat în electroliți și antioxidanți care hidratează organismul și întăresc sistemul imunitar. Pentru a te bucura de un aport nutritiv crescut, consumă pepenele cât mai copt.

continuarea pe exquils.ro

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

Sponsorizat
Sponsorizat
Sponsorizat
Sponsorizat
Adauga anunt gratuit

© 2021 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1534 (s) | 23 queries | Mysql time :0.020561 (s)