News Flash:

Campanie cu privire la modul in care pot fi valorificate telefoanele uzate, demarata de Orange in 8 tari, inclusiv Romania

21 Octombrie 2020
283 Vizualizari | 0 Comentarii
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.8735 RON (-0.0003)
USD: 4.0875 RON (-0.0047)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
telefonie1

 

Aproape jumătate (49,9%) dintre românii cu vârsta de peste 18 ani, conectaţi la Internet, depozitează în casă telefoanele mobile pe care nu le mai folosesc, arată un studiu realizat de Orange, ale cărui concluzii au dus la oportunitatea lansării unei campanii de conştientizare şi educare cu privire la modul în care pot fi valorificate telefoanele uzate.

 

Astfel, Orange anunţă lansarea, marţi, inclusiv în România, a unei campanii ce încurajează returnarea dispozitivelor mobile prin programele de tip "buy-back", reciclarea sau repararea acestora, precum şi achiziţionarea de telefoane recondiţionate.

"Pe lângă acestea, Orange oferă mai multă vizibilitate şi altor iniţiative ecologice existente în companie, precum maşinile electrice şi bicicletele la care au acces angajaţii sau soluţii digitale disponibile clienţilor, precum factura electronică sau eSIM. Pentru a da cât mai multă greutate mesajului de responsabilitate faţă de mediu, acesta este asumat printr-o campanie de brand. Pe lângă invitaţia de a apela la unul dintre cele patru programe care respectă principiile economiei circulare, Orange propune iubitorilor de mediu să îşi testeze cunoştinţele prin participarea la un concurs cu premii", se arată într-un comunicat al companiei, transmis AGERPRES.

Campania se desfăşoară simultan în opt ţări europene unde Grupul Orange este prezent: Franţa, Belgia, Spania, Luxemburg, Moldova, Polonia, România şi Slovacia.

Grupul francez Orange este prezent şi pe piaţa din România, unde, în primul trimestru, a înregistrat o cifră de afaceri de 257,4 milioane de euro, în scădere cu 2,9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul vânzărilor moderate de echipamente, scădere mai pronunţată în luna martie.

La 31 martie 2020, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.768.700 de clienţi, în creştere cu 1% comparativ cu finalul primului trimestru din 2019.

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2020 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1261 (s) | 23 queries | Mysql time :0.012239 (s)