News Flash:

Ce sa mananci pentru un somn linistit

14 Ianuarie 2021
498 Vizualizari | 0 Comentarii
alimentatie sanatoasa

Iată ce poți mânca pentru a avea un somn odihnitor și de calitate, dar și ce alimente ar trebui să eviți înainte de ora de culcare.

Indiferent dacă este vorba de stres, anxietatea produsă de coronavirus sau alți factori, nu multe persoane reușesc să aibă un somn odihnitor. Mai mult, există o legătură între alimentele și băuturile pe care le consumăm pe timpul zilei, în special înainte de ora de culcare. Iată ce poți mânca pentru a avea un somn odihnitor și de calitate.

Alimente bogate în melatonină

Melatonina este un hormon natural care mai este cunoscut și ca homonul de somn. Iaurturile simple conțin triptofan, care crește producția de melatonină și te poate ajuta să dormi mai bine, iar același efect îl are și brânza cottage.

Alimente care conțin magneziu

Similar melatoninei, magneziul este un alt esențial pentru un somn de calitate, iar asta pentru că rolul lui este de a sprijini somnul odihnitor și de a reduce inflamațiile. Mai mult, ajută la reducerea nivelului de cortizol, hormonul de stres, cunoscut pentru întreruperea somnului. Alimentele ideale în acest sens sunt verdețurile, migdalele, untul de arahide și semințele de in și floarea soarelui. Cel mai ușor se digeră atunci când sunt consumate la cină.

Alimente integrale, nu procesate

Alimentele integrale sunt bogate în fibre, o altă categorie de pe care o poți consuma pe timpul zilei pentru a te putea odihni noaptea. Acestea includ carbohidrați complecși care sunt ușor de digerat, iar astfel organismul rămâne într-un echilibru.

continuarea pe csid.ro

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2021 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1178 (s) | 34 queries | Mysql time :0.048409 (s)