marți, 16 aprilie, 2024

Cea mai mare PACALEALA facuta de Facebook

Distribuie:

Publicat:

Facebook a recunoscut ca a calculat gresit statisticile de consum video in reteaua sociala. Facebook a admis ca in ultimii doi ani cifrele legate de cat timp au fost vizionate clipurile video publicitare au fost “umflate” in mod artificial.

Eroarea a afectat indicatorul ce arata durata medie de vizionare pentru fiecare clip, iar cifrele livrate companiilor care au platit reclame au fost exagerate chiar si cu 80%.

Acest lucru s-a intamplat fiindca nu au fost luati in calcul si utilizatorii care s-au uitat sub trei secunde la un clip, astfel ca media finala a fost nejustificat de mare. Intamplarea este jenanta pentru Facebook care se mandreste enorm cu continutul video consumat pe site.

Aceste statistici erau relevante in special pentru agentii de publicitate care planifica in functie de aceste masuratori cati bani investesc in reclame pe aceasta platforma, dar si pentru companiile media.

In urma cu cateva saptamani, Facebook a dezvaluit intr-o postare pe Centrul sau de ajutor pentru reclame (Advertiser Help Center) ca statistica sa referitoare la timpul mediu petrecut de utilizatori cu vizionarea clipurilor video a fost umflata artificial, cu rate cuprinse intre 60% si 80%, deoarece au fost luate in calcul doar vizualizarile care au durat mai mult de trei secunde.

Compania condusa de Mark Zuckerberg a declarat ca este in curs introducerea de noi indicatori de masurare care vor reflecta vizualizarile indiferent de durata.

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img