sâmbătă, 20 aprilie, 2024

Compania Evian este acuzata ca ar fi comis o blasfemie, neglijand importanta Ramadanului

Distribuie:

Publicat:

 

Polemicile de pe rețelele de socializare se succed, sunt similare, dar există unele care merită atenția noastră, deoarece indică starea sufletească a unei ere. Marca Evian a postat marți dimineață următorul tweet: „RT (retweet) dacă ai băut deja 1L astăzi”. Un tweet aparent inofensiv, dar considerat ofensator de unii utilizatori ai rețelei sociale, care reclamă lipsa de sensibilitate a companiei în contextul special al sărbătorii Ramadanului, care a început pe 13 aprilie. Practica musulmană spune că este interzis consumul de apă și alimente până la apusul soarelui. „Moment nepotrivit”, „acest tweet este islamofob”, „rușine pentru managerul Evian”, eu comentat internauții.

Povestea s-ar fi putut termina acolo, dar, sub presiune, Evian a publicat un nou tweet câteva ore mai târziu, cerându-și scuze pentru „stângacia” tweet-ului inițial: „Bună seara, aici echipa Evian, ne pare rău pentru neglijență, nu a fost o provocare!”. Controversa – și modul în care a reacționat Evian – spune mai multe lucruri despre starea dezbaterii publice și despre eșecul nostru colectiv, scrie smartradio.ro.

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img