vineri, 26 aprilie, 2024

Cum sa patesti asa ceva? A dat cu aspiratorul in casa, iar la un moment dat acesta s-a stricat! A rosit tot cand angajatii magazinului FLANCO i-au spus ce “aspirase”

Distribuie:

Publicat:

Tanarul este socat de ceea ce s-a intamplat • A ramas cu o paguba de cateva sute de lei • Desi spera ca solutia va veni din partea institutiilor iesene, acest lucru nu s-a intamplat

Nu si-a imaginat niciodata ca va trece prin aceasta situatie. Desi a facut toate demersurile pentru a-si rezolva problema, nu a gasit nicio solutie. Mai mult, a ramas cu paguba de cateva sute de lei. A incercat sa lamureasca problema cu angajatii Flanco, mai ales ca produsul era in garantie timp de doi ani, insa nu a fost prea mult bagat in seama.

Ba din contra, a fost trimis sa-si rezolve problema din banii sai. A depus si sesizare la CJPC Iasi, insa si raspunsul primit de la comisarii pentru protectia consumatorilor l-a lasat fara cuvinte. Tanarul este decis sa mearga pana la capat, pentru a i se face dreptate.

S-a defectat din cauza ca l-a folosit prea mult

Un tanar din Iasi care a vrut sa-si cumpere un aspirator mai performant a analizat toate ofertele din magazinele din Iasi si a ajuns la concluzia ca cea mai buna oferta era la Flanco. A mers la unul din magazinele Flanco, a cerut toate informatiile referitoare la aspirator si la modelul ce voia sa-l achizitioneze si s-a decis ca cea mai buna varianta pentru el, atat in privinta calitatii, cat si a pretului, era un aspirator la 450 de lei. L-a testat, a vazut ca e in parametri si l-a luat acasa.

Timp de 3 luni de zile aparatul a functionat normal si il folosea de cate ori avea nevoie. Dupa 3 luni, insa, a ramas socat cand a incercat sa aspire din nou. Pentru ca veneau musafiri in acea zi, voia sa faca repede curat. Insa a avut parte de o surpriza neplacuta. Aspiratorul era defect si nu il mai putea folosi.

S-a dus imediat cu aparatul la magazinul Flanco si le-a explicat situatia angajatilor de acolo. Insa a avut parte de inca o surpriza neplacuta. A fost anuntat ca aspiratorul nu poate fi reparat si ca e vina lui ca s-a defectat atat de repede. Ieseanul nemultumit a facut imediat reclamatie la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Iasi.

"Am luat aparatul si la vreo 3 luni dupa utilizare s-a ars. L-am dus inapoi la magazinul Flanco si imediat dupa ne-au sunat cei de la service. Ne-au spus ca reparatia costa 470 lei (cumparat nou este 450 lei). Cica nu au fost curatit la timp si de asta s-a ars. Cat poti aspira intr-un apartament? Nu l-au reparat, ci l-au trimis inapoi. Am facut plangere si la OPC", sustine Sebi Ilasca.

OPC-ul nu poate face nimic

Insa si de aceasta data a fost dezamagit de raspunsul primit. Dupa o luna si o saptamana de asteptare, a primit si raspunsul de la CJPC Iasi, un raspuns nefavorabil.

"Cei de la OPC mi-au zis ca nu au specialisti pentru a verifica daca au sau nu dreptate cei de la Flanco. In concluzie, nu pot face nimic si daca vrem, il putem duce noi la un service autorizat. Personal cred ca 100 de euro, cat a costat aspiratorul, e destul si nu vreau sa apelez la alti experti pe banii mei. De aceea avem OPC, ei sunt expertii. Singurul mod de a-i prezenta publicului a fost Facebook si OPC, pentru ca, pe viitor, cei ce ne vand tot felul de aparate sau servicii, in cazul nostru Flanco, sa fie mai seriosi. Nu mi se pare corect ca bunul meu sa se strice si apoi sa se arunce vina pe mine. Se pare ca la noi e destul de practicata metoda aceasta. Acum nu stiu la cine sa mai apelez sa rezolv cumva aceasta problema", mai spune Sebi Ilasca, clientul nemultumit.

Flanco este unul dintre cei mai reclamati comercianti care vand in Iasi produse electronice si electrocasnice. In acest an au fost depuse 14 de reclamatii la CJPC Iasi impotriva acestui operator economic.
Reprezentantii Flanco nu au oferit un punct de vedere pana la inchiderea editiei.

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img