vineri, 19 aprilie, 2024

PANICA intre clientii ING: Au crezut ca e un atac de tip hacking! Precizarile facute de banca

Distribuie:

Publicat:

ING Bank a explicat, joi seara, care sunt motivele pentru care unii clienți ai băncii au avut probleme în a accesa serviciile de internet banking în cursul aceleiași zile, subliind că nu există riscul unei breșe de securitate și a unui atac de tip hacking.

„În cursul zilei de astăzi, 17 ianuarie 2019, ING a înregistrat intermitent un volum crescut al traficului de internet către serviciile online ING, respectiv platforma de internet banking retail – ING Home'Bank, internet banking pentru companii IMM-uri (ING Business) și tranzacții online, ce a dus în scurte intervale de timp la imposibilitatea unor utilizatori de a se accesa serviciile, manifestat și în incidentul anunțat astăzi. Investigațiile realizate până în acest moment de echipele tehnice ING în colaborare cu furnizorii de internet, indică faptul că serviciile online ING au fost afectate ca urmare a unui Distributed Denial of Service (DDoS). Nu este vorba despre un atac de tip hacking și nu există pericolul unei breșe de securitate”, au precizat reprezentanții ING Bank, joi seara, printr-un comunicat de presă.

DDoS presupune afectarea disponibilității sistemelor informatice sau întreruperea unor servicii furnizate prin intermediul sistemelor IT, prin supra-încărcarea serviciului/ sistemului cu un volum de trafic de date peste nivelul maxim acceptat de sistem.

„În astfel de cazuri, serviciile / sistemele vizate pot să nu fie accesibile pentru anumite intervale de timp sau pot fi accesate cu dificultate. Reamintim faptul că un astfel de scenariu nu pune în pericol datele sau banii clienților. Echipa noastră de specialiști au luat măsuri pentru a minimiza impactul și monitorizează continuu evoluția. În momentul de față toate serviciile funcționează în parametri normali și puteți urmări în continuare starea serviciilor pe ing.ro”, au subliniat reprezentanții ING Bank.

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img