joi, 25 aprilie, 2024

T-Mobile investighează compromiterea datelor a 37 de milioane de clienţi

Distribuie:

Publicat:

Operatorul american de comunicaţii T-Mobile investighează compromiterea datelor a 37 de milioane de conturi ale clienţilor prepaid şi postpaid şi a sugerat că va înregistra costuri semnificative legate de acest incident, transmite Reuters, citat de news.ro.

Este al doilea atac cibernetic major în mai puţin de doi ani ămpotriva T-Mobile şi vine la câteva luni după ce operatorul a fost de acord să-şi îmbunătăţească securitatea datelor pentru a soluţiona un litigiu legat de un incident din 2021, care a compromis informaţii despre aproximativ 76,6 milioane de oameni.

T-Mobile a identificat activitatea rău intenţionată pe 5 ianuarie şi a eliminat-o într-o zi, a spus compania, adăugând că nu au fost expuse date sensibile, cum ar fi informaţiile financiare.

Cu toate acestea, T-Mobile a adăugat că datele de bază ale clienţilor – cum ar fi numele, adresa de facturare, e-mailul şi numărul de telefon – au fost accesate şi că a început să notifice clienţii afectaţi.

Compania are peste 110 milioane de abonaţi. Un purtător de cuvânt al Comisiei Federale de Comunicaţii (FCC) din SUA a declarat că autoritatea de reglementare a deschis o investigaţie asupra incidentului.

"Operatorii au responsabilitatea unică de a proteja informaţiile clienţilor. Când nu reuşesc să facă acest lucru, îi vom trage la răspundere.

Acest incident este cel mai recent dintr-un şir de compromiteri de date la companie, iar FCC investighează", a spus purtătorul de cuvânt. T-Mobile a refuzat să comenteze ancheta.

Informaţia referitoare la incident a atras o reacţie puternică şi din partea analiştilor.

Continaurea pe stiirepsrse.ro

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img