News Flash:

Cum iti pui sanatatea in pericol cand alergi?

16 Mai 2017
913 Vizualizari | 0 Comentarii
De cum te apuci de alergat, esti plin de energie. Te simti mai bine. Si parca intr-o saptamana deja te simti ca Bolt. Maresti viteza, pentru ca vrei sa ai rezultate mai eficiente in timp mai scurt. Si hei, joggingul e cardio bun. Uhm… pana te lasa genunchii. Sau din cauza incaltamintei neadecvate se aude “poc” si stii ca glezna ta nu mai e ce-a fost!

Mai bine invata si tu din greselile de evitat la jogging, pe care altii n-au stiut sa le documenteze bine inainte de alergare.

    Invata sa te hranesti bine – ce mananci inainte de alergat; ce mananci dupa jogging

Cand te apuci de alergat, totul poate fi coplesitor. Ai atatea alegeri de facut – de la traseul pe care vei alerga, pana la echipamentul de jogging si pantofii sport perfecti. Dar una dintre greselile de evitat la jogging este alimentatia cand alergi. Sigur, iti vine sa mananci o pizza dupa jogging, dar ar trebui sa faci asta? Fii atenta la alimentatia sanatoasa si alege gustari de calitate dupa sport.

Pont!

Alimentele bogate in proteine, precum ouale, branza de vaci si nucile, te vor ajuta sa tii foamea sub control, dupa ce alergi. Inainte de jogging, consuma carbohidrati sanatosi – paste integrale sau pseudocereale, precum quinoa.

Continuarea articolului AICI | sanatate.bzi.ro

alergat energie viteza genunchii
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2020 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1250 (s) | 24 queries | Mysql time :0.013583 (s)