News Flash:

Cum sa reglezi un dezechilibru hormonal in mod natural

30 Ianuarie 2019
622 Vizualizari | 0 Comentarii
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.8735 RON (0.0000)
USD: 4.0875 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
s604x0 dezechilibru hormonal

Un dezechilibru hormonal poate aparea oricand, insa el poate fi reglat si prin intermediul unei alimentatii potrivite. Daca te-ai confruntat pana acum cu un dezechilibru hormonal, probabil stii cat de mult iti poate influenta starea de spirit. Practic, hormonii iti pot influenta atat sanatatea fizica, cat si cea mentala, starea de spirit, cresterea in greutate, precum si starile de anxietate. Oricand vezi schimbari importante este bine sa vorbesti cu medicul tau, insa intre timp ai putea face cateva schimbari in alimentatie, mai ales daca de obicei nu ai un stil de viata sanatos.

1. Mananca grasimile bune. Grasimea este importanta in productie hormonilor, asadar nu ar trebui sa alegi produse slabe in grasimi, ci sa le alegi pe cele potrivite. Gateste cu produse care au grasimi saturate sanatoase si asigura-te ca adaugi si surse de omega-3 precum somon, avocado si migdale.

2. Renunta la zaharul rafinat. Știm, este dificil, insa daca constientizezi cat de importanta este alimentatia pentru sanatatea ta, vei renunta la aceste produse, deoarece cresc nivelul de estrogen. Practic, toate dulciurile constituie un pericol, chiar si iaurtul cu arome sau sosurile pentru salate. Daca vrei sa indulcesti o bautura sau sa faci prajituri, alege variantele naturale, de exemplu mierea organica.

3. Asigura aportul suficient de vitamina C. Vitamina C este importanta pentru producerea de progesteron, un alt hormon care ajuta la reglarea estrogenului in corp. Poti consuma citrice, capsuni sau legume verzi.

4. Fii atenta la consumul de soia procesata. Soia contine un nivel ridicat de hormoni si zahar, ceea ce inseamna ca ar putea crea un mediu cu un nivel ridicat de estrogen, care ar putea afecta si nivelul insulinei. Fereste-te de batoanele cu proteine care au si soia sau acele preparate care inlocuiesc carnea, deoarece contin soia modificata si numeroase alte ingrediente periculoase.

5. Ia suplimente. Cateodata nu ne luam toate vitaminele din alimentatie, asadar nu este o idee rea sa apelam si la suplimente. De exemplu, omega-3, vitamina D, pudra de maca sau rhodiola pot ajuta la reglarea nivelului de hormoni din organism. La fel ca in cazul medicamentelor, este bine sa consulti un medic inainte de a luat toate aceste suplimente.

6. Schimba-ti stilul de viata. Daca ai un stil de viata sedentar, care include si fast food este momentul sa faci o schimbare radicala. Este greu de crezut ca vei merge zilnic de-acum la sala, insa poti incepe cu un antrenament usor de acasa. Incearca si meditatia si yoga si vei vedea schimbari in scurt timp. sursa: elle.ro

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2020 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1233 (s) | 23 queries | Mysql time :0.018788 (s)