News Flash:

Cum slabim sanatos dupa Paste

10 Aprilie 2018
774 Vizualizari | 0 Comentarii
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.9265 RON (0.0000)
USD: 4.0823 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
s604x0 masa de paste

Mesele imbelsugate de Paste sunt foarte tentante, asa ca multa lume mai intrece masura. Problema este ca remu    carile incep curand, si ele pot sa aduca diete severe. Ar fi bine sa le evitaţi, insa.

Toata lumea stie ca infometarea nu aduce nimic bun si totusi multi recurg la un astfel de regim. E adevarat ca rezultatele sunt rapide si spectaculoase, dar pe termen lung kilogramele pierdute se recastiga. În plus, pot aparea probleme de sanatate.

Cu cat dieta restrictiva este tinuta mai mult timp, cu atat dezechilibrele vor fi mai grave.

dr. Madalina Truica, medic nutriţionist: Ar putea aparea efecte negative chiar si dupa cateva zile in care tinem o dieta dezechilibrata. Ma refer la dureri de cap, hipoglicemie din cauza faptului ca ne infometam. Caderea parului, unghii friabile, piele uscata si atopica apar dupa un termen mai lung in care urmam astfel de diete. 

Efectele pot fi si mai grave pentru o persoana care deja are probleme de sanatate si nu stie.

dr. Madalina Truica, medic nutriţionist: Daca am avut o dieta dezechilibrata si inainte e mult mai probabil sa pornim cu deficite nutritionale si atunci infometarea nu ar putea decat sa accentueze aceste deficite.

Daca vreti sa slabiti dupa Paste, este important sa micsorati portiile, dar nu exagerat de mult.

dr. Mihaela Posea, medic nutriţionist: Friptura daca este de miel, este o carne grasa mielul, prin urmare o bucata mai mare decat palma nu as recomanda pe o masa de pranz sau pe o masa de seara, iar la drob depinde de ingredientele folosite, de obicei este un preparat cu foarte mult ulei si daca s-a folosit foarte mult ulei in preparaea lui o felie este suficienta pentru o masa. 

Puneti alaturi de friptura, drob sau oua, si legume. Fibrele ajuta digestia, dar si scaderea in greutate.

dr. Mihaela Posea, medic nutriţionist: La fiecare masa trebuie sa avem legume sub forma de salate, supe, ciorbe, ghiveci, evident beneficiile cele mai mari sunt din legume proaspete, adica salatele, dar atentie la cantitatea de ulei pe care o folosim la prepararea lor.

Aici cantitatea poate fi mai mare: jumatate de kilogram de salata verde cu putin ulei nu depaseste 150 de calorii.

Izabela Panescu, realizator „Tinerete fara Batranete”: Nu uitasi de miscare, dar este foarte important sa gasiti acel tip de sport care va face placere. La fel si ceea ce mancati. Cautati variante sanatoase, dar in acelasi timp gustoase.

sursa: digi24.ro

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2021 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1426 (s) | 23 queries | Mysql time :0.034121 (s)