vineri, 29 martie, 2024

De ce a început Mega Image raționalizarea alimentelor. Ce produse sunt vizate de această măsură

Distribuie:

Publicat:

De ceva timp, unii români care își fac cumpărăturile la Mega Image au constatat că li se impune o limită la anumite produse. Din dorința de a afla dacă raționalizarea alimentelor la acest lanț de magazine este adevărată, jurnaliștii de la dcnews.ro au făcut demersurile necesare și au primit confirmarea.

Mega Image a început ceea ce pare a fi raționalizarea anumitor alimente Reprezentanții lanțului de magazine au confirmat deja măsura pentru jurnaliștii de la dcnews.ro și au menționat că limita impusă când faci cumpărăturile online a fost implementată mai nou și în magazine.

De ce a început Mega Image raționalizarea alimentelor

După ce au cumpărat șase sticle de ulei de floarea soarelui (12 litri) în aplicație, reprezetanții sursei citate au primit un mesaj care le transmitea că au atns limita maximă. După ce au sunat la call center, operatoarea le-a spus că nu este vorba despre o eroare, ci este adevărat că există o limită în aplicație.

Întrebată dacă limita se impune și în magazinele fiizice, operatoarea a răspuns afirmativ și a menționat că limita se practică la ulei, zahăr, făină – respectiv la alimentele de bază. În ceea ce privește zahărul și făina, în aplicația Mega Image poți cumpăra maximum 10 kilograme, în prezent.

Potrivit jurnalistului Val Vâlcu, această raționalizare nu ar fi provocată de o producție limitată sau factori socio-economici, ci ar fi o strategie de marketing.

„Cred că este o manevră de marketing pentru a se rula stocurile mai rapid. Un astfel de anunț creează panică. De exemplu, oameni care intrau în magazin doar pentru un pachet de gumă și o sticlă de apă, văzând anunțul acesta se pot gândi: „Ia să iau și eu ulei că poate nu va mai fi”. Un astfel de anunț este ca în cazul litrului de 11 lei de la Beiuș. Metoda aceasta de marketing are și un nume: caracterul limitat al ofertei. Este o tehnică de manipulare pe care o recunoaștem cu toții pe ideea de la teleshoping: „primii 100 care sună acum primesc nu știu ce gratis”. Dacă ești al 101-lea și nu primești perna gratis, nu mai iei nici produsul pentru că te enervezi. Așadar este doar o tehnică de marketing, o metodă de manipulare. Așa și cu uleiul: pui astfel de anunțuri prin care limitezi cantitatea și rezultă că îndemni lumea să cumpere acel produs. Oricum este absurd să vii cu un astfel de anunț pentru că omul poate să intre o dată în magazin, duce produsele la mașină, apoi intră să cumpere iar ulei dacă vrea”, a spus ziaristul Val Vâlcu, potrivit sursei citate.

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img