joi, 28 martie, 2024

Țeapă marca Telekom: Servicii de proastă calitate la prețuri de lux. Cum au ajuns ieșenii să plătească dublu față de cat credeau inițial

Distribuie:

Publicat:

Reclamațiile continuă să curgă pe bandă rulantă la adresa unuia dintre cei mai importanți operatori de telecomunicații. Cei care au contractat noile pachete de servicii promovate cu insistență de Telekom s-au trezit că le-au fost oferite servicii de calitate mai proastă și mai scumpe față de cele prezentate în reclame. Cele mai multe probleme au fost întâlnite la Smart WIFI, iar cei care vor să renunțe la serviciile operatorului din Germania întâmpină acum dificultăți și ajung la costuri suplimentare de care nu au fost informați anterior

Telekom România continuă să fie unul dintre cei mai reclamați operatori de telecomunicații de către clienți. Pachetul de servicii Smart WIFI promovat cu insistență pe toate canalele media de compania cu capital german a fost contractat în ultimele luni de mulți clienți dornici de tehnologii moderne la prețuri mici. Încă după primele utilizări ale serviciilor Telekom, noii clienți au rămas dezamăgiți total de faptul că ceea ce a fost prezentat în oferte nu se reflectă deloc în realitate.

Una a cumpărat, alta a primit

Acesta este și cazul lui Iulian Carol, ieșean care a contractat recent un pachet de servicii prin care Telekom susține că oferă internet de mare viteză prin intermediul unui router wireless în formă de cub de culoare roz. Nu numai că acest model de router nu i-a fost oferit, dar calitatea serviciilor era mult mai slabă, iar multe deficiențe au apărut tocmai din cauza tehnologiei îndoielnice.

„Din data de 21 noiembrie am contractat Smart WIFI și nu sunt deloc mulțumit de acest serviciu. Am TV și 5 abonamente de telefonie mobilă pe aceeași adresă plus internet fix care este un ADSL amărât și care merge execrabil. Problemele cele mai multe sunt la Smart Wifi. Se conectează doar 1 din 3 aparate iPhone, iar la cel care se conectează merge foarte prost. Huawei nu prea suportă deloc, iar pe Netflix încarcă până la 25 la sută și se blochează, la fel se întâmplă și cu HBO GO, Youtube etc.”, se arată în reclamația făcută de Iulian Carol către Telekom România.

A ajuns să plătească aproape dublu față de cât a fost anunțat

Pe lângă faptul că semnalul instalațiilor Telekom este unul slab, acesta a ajuns să primească o primă factură aproape dublă față de cât a fost anunțat la contractarea serviciilor. Concret, în loc de 24 de lei cât este prezentat în oferte, acesta a ajuns să plătească 40 de lei.

„Reclama este cu 24 de lei pe lună și primești un alt router, nu acel cub. Dar nu asta e problema, ci că prima factură mi-a venit de 40 lei fără nicio explicație. La contractarea serviciului mi-au spus la telefon că am o zi la dispoziție pentru testare, dar acum, când am sunat la ei, mi-au spus 14 zile. Nu știu ce pot face să renunț la acest serviciu fără a plăti alte costuri”, se mai arată în reclamația trimisă de Iulian Carol către Telekom.

Dificultăți la rezilierea contractului

Luând legătura cu reprezentanții Telekom România, acesta a aflat cu stupoare că nu poate rezilia contractul fără a ajunge la costuri suplimentare. Totodată, cei care întâmpină defecțiuni tehnice sunt direcționați către serviciul relații clienți ai Telekom, unde trebuie să facă o sesizare. Aceștia au explicat faptul că modelul care este prezentat în reclamă are un cost de 700 lei, iar traficul „nelimitat” este de fapt cu viteză limitată în cazul platformelor video, așa cum sunt Netflix, HBO GO sau Youtube.

„Modelul Huawei care era în reclamă costă 700 lei. Având trafic nelimitat, traficul video este limitat la 480 p, ceea ce înseamnă o calitate mică, se poate solicita dezactivarea bonusului nelimitat și vei avea 80 GB trafic de date lunar, dar fără să mai ai acea limitare de calitate video”, se arată în răspunsul oferit de reprezentanții Telekom România.

În multe situații, clienții Telekom România care au dorit să renunțe la serviciile companiei cu capital german au întâmpinat dificultăți, fiind practic amânați de la o lună la alta și obligați astfel să plătească în continuare facturi sau custodia echipamentelor.

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img