sâmbătă, 20 aprilie, 2024

HUSI: Nesimtire si lipsa de profesionalism. Un alt caz revoltator marca Delgaz Grid, ex E.On

Distribuie:

Publicat:

In urma materialului prezentat de bzv.ro in dimineata zilei de miercuri, 24 mai, o alta huseanca umilita de furnizorul de energie electrica ne-a scris. Aceasta ne relateaza cum factura de pe luna februarie i-a ajuns in cutia postala in cursul zilei de joi, 18 mai, femeia achitand cu buna credinta a doua zi, pe 19 mai. Luni la amiaza, pe 22 mai, fara niciun preaviz, cei de la Delgaz Grid i-au taiat alimentarea cu electricitate. Ba mai mult, pe data de 23 mai, in cutia postala i-a fost livrat o factura cu data scadenta de 15 mai, asadar data diferita.

“Joi a venit in cutia postala factura de pe februarie. Vineri am achitat-o, luni dupa-miaza au taiat curentul. Am sunat la ei, am achitat o reconectare de 150 de lei, iar marti a venit o alta factura scadenta, pe 15.05. Valorile care apar restante in factura din mai nu sunt aceleasi din factura precedenta. Adica in februarie am factura de 590 si ceva de lei, iar in mai apar ca am restanta doar 314. Am facut sesizare si telefonica, si prin mail, iar raspunsul lor a fost un numar de inregistrare a sesizarii“, a declarat femeia, pentru bzv.ro.

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img