vineri, 29 martie, 2024

In cati ani va fi gata soseaua de centura la Barlad? Raspunsul oficialilor te va lasa fara cuvinte – FOTO

Distribuie:

Publicat:

Si daca melcul se apuca sa construiasca soseaua de centura, credem ca acesta o finaliza mai repede decat oficialii din cadrul ministerului de resort. Daca in alte tari civilizate acest termen este de domeniul fantasticului, in Romania el este de bun simt.

 Compania Nationala de Administrare a Infrastucturii Rutiere SA  in calitate de Beneficiar, a elaborat si  depus Aplicatia de Finantare pentru proiectul ”Varianta de Ocolire Barlad”, in vederea obtinerii de finantare nerambursabila alocata prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020, in cadrul Axei Prioritare Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, Componenta 1, Obiectiv Specific 2.1 Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE – proiecte noi de investitii, Operatiunea-Cresterea mobilitatii pe reteaua rutiera TENT globala Obiectivul general al proiectului „Varianta de Ocolire Barlad” consta in realizarea unei conexiuni  intre infrastructura existenta la profil de drum national, cu devierea traficului de tranzit in exteriorul localitatii. In mod direct, implementarea va conduce la Imbunatatirea competitivitatii economice a Romaniei prin dezvoltarea infrastructurii de transport care faciliteaza integrarea economica in UE, contribuind astfel la dezvoltarea pietii interne cu scopul de a creea conditiile pentru cresterea volumului investitiilor, promovarea transportului durabil si a coeziunii in reteaua de drumuri europene. Realizarea prezentului proiect de construire a variantei de ocolire Barlad contribuie la atingerea indicatorului de rezultat 2S11 – Timpul mediu de calatorie pe reþeaua rutiera TEN-T.
Obiectivele specifice ale proiectului:
1. Constructia variantei ocolitoare a municipiului Barlad cu o lungime de 11,281 km (Varianta de Est)
2. 4 poduri
3. 3 pasaje
4. 2 intersectii
5. 2 parcari
Rezultatele asteptate ale proiectului sunt:
– construirea a 11,281 km de varianta de ocolire la profil de drum national;
– construirea a 4 poduri, 3 pasaje, 2 intersectii si 2 parcari.
Valoarea totala a  proiectului este de 223,672,793.15 lei (inclusiv TVA) si va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 75%contributia Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala-141,916,491.14 lei, 25% contributia proprie-47,305,497.04 lei, restul de 34,450,804.97 lei reprezentand TVA. Durata proiectului este de 73 luni.
Proiect cofinantat de Uniunea Europeana din Fondul European de Dezvoltare Regionala  prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020.

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img