vineri, 26 aprilie, 2024

INEDIT! Un copil a aplicat la NASA pentru un post de “gardian al Galaxiei”! Uite ce scrisoare a trimis – FOTO

Agentia americana NASA a primit o cerere inedita recent. Jack Davis, un baiat in varsta de 9 ani, a trimis o scrisoare catre NASA pentru a fi angajat ca “gardian al galaxiei”. Scrisoarea a venit dupa ce agentia a publicat un anunt privind angajarea unui ofiter pentru protejarea planetei (Planetary Protection Officer), potrivit nasa.gov In urma cu cateva zile, NASA a anuntat ca angajeaza un ofiter pentru protejarea planetei, iar Jack Davis a considerat ca a gasit locul de munca perfect. Sigur fiind ca slujba era a sa, el se declara un gardian al galaxiei. In descrierea locului de munca se arata ca NASA are nevoie de o persoana “care sa protejeze Terra de contaminarea biologica si explorarea speciei umane si robotice”.

“Numele meu este Jack Davis si as vrea sa obtin pozitia de protector al planetei. Chiar daca am 9 ani, cred ca indeplinesc conditiile pentru acest loc de munca”, a scris el. Jack Davis i-a asigurat pe cei de la NASA ca a vazut toate filmele cu extraterestri si a precizat ca, tanar fiind, are mare capacitate de a invata sa gandeasca precum un extraterestru: “Unul dintre motivele pentru care ma pregatesc pentru aceasta pozitie este acela ca sora mea imi spune ca sunt un extraterestru”. In raspunsul sau, directorul Planetary Science Division al NASAJames L. Green, l-a felicitat pentru interesul aratat postului. El i-a oferit mai multe detalii despre acesta: este vorba despre protejarea planetei Pamant de microbii care pot fi adusi de pe Luna, asteroizi si Marte, odata cu mostrele.

”Suntem mereu in cautarea unor oameni de stiinta si ingineri straluciti, asa ca sper ca vei studia din greu si ca vei face bine la scoala. Speram sa te vedem aici, la NASA, in viitor!”, i-a mai scris Green.